نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

زمان انتشار بازی Kingdom Hearts 4 لو رفت

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Kingdom Hearts 4 شرکت اسکوئر انیکس سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود.

بازی Kingdom Hearts 4 در زمان معرفی در سال ۲۰۲۲ هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشت. نظر به اینکه شرکت اسکوئر انیکس در طول دو سال گذشته جزئیات زیادی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی را منتشر نکرده است، سؤالاتی درخصوص زمان پخش تریلر بعدی در ذهن طرفدارها شکل گرفته است. بااین‌حال اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا کینگدام هارتس ۴ زودتر از انتظار دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که دنیل ریکمن در صفحه پاترئون خود ادعا کرد، بازیکن‌ها باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منتظر عرضه بازی Kingdom Hearts 4 باشند. این افشاگر سرشناس جزئیات بیشتری در این رابطه را با طرفدارها به اشتراک نگذاشت. شرکت Square Enix تاکنون اطلاعات زیادی از کینگدام هارتس ۴ را منتشر نکرده است و نمی‌دانیم که این بازی مورد انتظار نهایتا چه زمانی به‌دست گیمرها می‌رسد و کاربران کدام پلتفرم‌ها قادر به تجربه آن خواهند بود.

بازی Kingdom Hearts 4 در دنیای کوادراتوم جریان دارد و قابلیت مبارزاتی محبوب Reaction Commands را بازمی‌گرداند. این نسخه با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد که باعث افزایش کیفیت بصری و پیشرفت گرافیکی می‌شود. استودیو اوساکا شرکت اسکوئر انیکس، توسعه‌دهنده بازی Kingdom Hearts 3 وظیفه اصلی توسعه کینگدام هارتس ۴ را برعهده دارد و یاسوشی یاسوئه سکان هدایت پروژه را در دست دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده