نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

یوبیسافت رسما ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 را تایید کرد

پس از انتشار اخبار و اطلاعات متعدد، بالاخره یوبیسافت رسما ساخت Beyond Good & Evil 2 را تایید کرد.

۱۳ سال پس از عرضه Beyond Good & Evil توسط Ubisoft، این کمپانی بالاخره ساخت نسخه دوم این بازی را رسما تایید کرد. البته یوبیسافت اولین بار در سال ۲۰۰۸ اعلام کرده بود که Beyond Good & Evil 2 در دست ساخت است که پس از آن خبر جدیدی در مورد این بازی منتشر نشد. در جریان نمایشگاه E3 2016، ایو گیلموت، مدیر یوبیسافت، دوباره اشاره‌ای به این بازی کرده و گفت که میشل انسل، کارگردان بازی، در حال ساخت این اثر است که البته هنوز نمی‌توان جزییات بیش‌تری در مورد آن ارائه کرد.

حال بالاخره یوبیسافت با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک بازی، رسما اعلام کرد که Beyond Good & Evil 2 مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد:

اگر منتظر اخبار جدید پیرامون Beyond Good & Evil 2 بودید، خبر‌های خوشی برایتان داریم. این بازی توسط استودیو مون‌پلیه و با حضور میشل انسل مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

استودیو مون‌پلیه یوبیسافت پیش از این روی بازی‌های موفقی چون Rayman Origins و Rayman Legends کار کرده و جدید‌ترین اثر آن‌ها هم Ghost Recon: Wildlands است.

به هر حال به نظر می‌رسد که روند ساخت Beyond Good & Evil 2 این بار جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شود و به‌زودی شاهد معرفی و انتشار اطلاعات جدیدی از بازی خواهیم بود.

نظر شما در مورد ساخته شدن این اثر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده