// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

کارگردان Beyond Good & Evil 2 تصویر جدید بازی را به اشتراک گذاشت

میشل انسل با انتشار عکسی در اینساگرام خبر از در دست ساخت بودن Beyond Good & Evil 2 داد.

Michel Ancel، سازنده بازی Beyond Good & Evil خبری از ساخت نسخه دوم این بازی توسط Ubisoft داد. عکسی که انسل در حساب کاربری اینستاگرام منتشر کرده است یک شخصیت مهندس با خوکی که بر پشت این شخصیت نشسته را نشان می‌دهد.

طرفدران بازی Beyond Good & Evil باور دارند که خوک داخل عکس نسخه جوان شخصیت Peyj است که همراه معروف شخصیت اصلی بازی Beyond Good & Evil یعنی Jade است. همچنین ممکن است که شخصیت جدیدی از نژاد Sus Sapiens مانند جِید در این بازی باشد. همچنین احتمالا مردی که در تصویر دیده می‌شود،‌ پدر جید باشد.

beyond good and evil

انسِل در مورد این عکس گفت:

جایی در سیستم ۴ ... از یوبیسافت بخاطر اینکه چنین شرایطی را فراهم کرد متشکرم!

یوبیسافت 2 Beyond Good & Evil را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۹ تایید کرد ولی این پروژه متوقف شد.

Yves Guillemot، مدیر اجرایی یوبیسافت در نمایشگاه E3 2016 اعلام کرد که Beyond Good & Evil 2 هنوز زنده است، ولی به توسعه یا تاریخ عرضه این بازی اشاره‌ای نکرد. گیلموت گفت:

متاسفانه خبری در مورد انتشار بازی ‌نمی‌توانم بدهم، انسِل همزمان در حال کار بر روی دو بازی است، او در حال کار بر روی بازی Wild است. برای عرضه زودتر این بازی‌ها میشل وقت زیادی را باید مختص بدهد.

گیلموت در ادامه در مورد اینکه چرا یوبیسافت هنوز خبری از بازی Beyond Good & Evil 2 نداده است، گفت:

دوست داریم که کار بعدی ما انقلابی باشد، شما فقط یه نسخه از بازی Beyond Good & Evil 2 نمی‌خواهید بلکه شما یک نسخه خارق‌العاده از بازی Beyond Good & Evil 2 می‌خواهید. ما می‌خواهیم یک نسخه تمام عیار از خاطره‌های شما بازسازی کنیم این چالشی است که ما با آن روبرو هستیم


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده