نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی کلاسیک !Destroy All Humans برای پلی استیشن 4 عرضه شد

بازی کلاسیک !Destroy All Humans را برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد.

چند روز پیش بود که بازی !Destroy All Humans برای پلی‌استیشن 4 رده‌بندی سنی شد و حال استودیو پانادمیک، سازنده بازی، آن را برای این کنسول رسما عرضه کرده است. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی THQ منتشر شده بود و ناشر نسخه فعلی آن روی کنسول نسل هشتم سونی هم، THQ Nordic است. البته !Destroy All Humans جزو بازی‌های پلی‌استیشن 2 که برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شوند دسته‌بندی نشده است و همچنین برچسب قیمت آن هم با این بازی‌ها متفاوت بوده و بازی با قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شود.

سازندگان همچنین متنی به مناسبت عرضه این بازی منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

این شانس شما برای تجربه حس و حالی متفاوت از یک بازی با محوریت حمله فضایی‌ها به زمین است. شما در نقش یک موجود فضایی با نام Cryptosporidium 137 بازی خواهید کرد و باید انسان‌ها را از بین ببرید تا بتوانید از DNA آن‌ها استفاده کنید. !Destroy All Humans یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ویدیویی است که در آن باید با استفاده از سلاح‌های زمینی و هوایی که دارید، انسان‌ها را نابود کنید.

شخصیت بازی همچنین با استفاده از قابلیت Telekinesis می‌تواند ماشین‌ها، کامیون و حتی گاو‌ها را پرتاب کند و هرج و مرج زیادی به بار بیاورد. برای حمل و نقل در مسافت‌های نزدیک هم می‌توانید از جت‌پک استفاده کنید و UFO شما هم برای طی کردن مسافت‌های طولانی مناسب خواهد بود.

در پایان هم می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده