نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

سیگورنی ویور: بیگانه علیه غارتگر بدترین فیلم این مجموعه بود

سیگورنی ویور ستاره فیلم‌های بیگانه، نظر خود را در مورد بدترین فیلم این مجموعه با طرفداران به اشتراک گذاشت. نظر وی با نظر بسیاری از طرفداران یکسان بود. او  بیگانه علیه غارتگر را بدترین فیلم این مجموعه دانست.

او در هنگام مصاحبه‌ای گفت:

من هنگامی که شنیدم فاکس می‌خواهد بیگانه علیه غارتگر را بسازد خیلی ناراحت شدم چونکه من خیلی به فیلم افتخار می‌کردم. من هیچ جبهه‌ای در مقابل ساخت یک فیلم از روی یک بازی ویدیویی ندارم اما در آن زمان به قول جیمز کامرون «چرا باید این کار را کرد؟». این کار مانند این می‌ماند که فیلم بیگانه مرد گرگ نما را ملاقات می‌کند را بسازید.

به نظر وی، ساخت این فیلم باعث شد که ریدلی اسکات از ساخت ادامه فیلم بیگانه کنار بکشد.

به نظر من این فیلم مشکلات بسیار زیادی ایجاد کرد.

اما وی در هنگام صحبت کردن در مورد فیلم جدید این سری که به کارگردانی نیل بلومکمپ قرار است ساخته شود، لحن خود را عوض کرد.

من در مورد نیل خیلی‌ هیجان زده‌ام. بخاطر اینکه نیل از بسیاری از جهات شبیه شما طرفداران این سری است. او در هنگام بچگی‌ بارها این فیلم‌ها را نگاه کرده است. من خیلی‌ از این موضوع خوشحالم که نیل در حال ساخت یکی‌ از فیلم‌های مورد علاقه دوران بچگی‌اش است و امید دارد که یک فیلم بسیار تماشاگر پسند بسازد.

ویور در این فیلم نقش سرجوخه الن ریپلی را بازی خواهد کرد.

در حالیکه این دنباله در حال طی‌ مراحل اولیه ساخت خود است، غیر از چند تصویر هنری که خود بلومکمپ از فیلم منتشر کرده اطلاعات دیگری از داستان فیلم در دسترس نیست. با این حال ویور سرنخ کوچکی به طرفداران هنگامی که از وی پرسیده شد که آیا بالاخره ما شاهد یک پایان خوش برای شخصیت ریپلی هستیم داد:

مسلما این چیزی هست که ما بسیار در موردش صحبت کردیم. من قبول دارم ریپلی اصلا زندگی‌ خوبی‌ نداشته!

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده