نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷

تبدیل شدن The Falcon and The Winter Soldier به محبوب ترین سریال دنیا

سریال The Falcon and The Winter Soldier با گذر از انیمه Attack on Titan، به محبوب‌ترین سریال حال حاضر در سراسر جهان تبدیل شده است.

سرویس‌های استریم امروزی در این دوران تنها آمار سریال و فیلمی را منتشر می‌کنند که عملکرد موفقی داشته‌اند و این موضوع شامل همه محصولات آن‌ها نمی‌شود. به‌طور مثال دیزنی پلاس مدتی پیش تایید کرد که قسمت اول سریال The Falcon and The Winter Soldier بیش از هر سریال دیگری از این سرویس استریم تماشا شده استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، موفقیت سریال فالکون و وینتر سولجر به دیزنی پلاس خلاصه نشده و این سریال به محبوب‌ترین سریال حال حاضر تلویزیون نیز تبدیل شده است.

طبق آماری که Parrot Analytics منتشر کرده، سریال The Falcon and The Winter Soldier به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. براساس این آمار، در روز شنبه و یک روز پس از انتشار قسمت دوم، سریال فالکون و وینتر سولجر موفق شد انیمه Attack on Titan را که تا پیش از این در رتبه اول قرار داشت، کنار بزند و به‌طور میانگین با بیش از ۹۲.۶ برابر میزان تقاضا برای تماشا در سراسر جهان به‌عنوان محبوب‌ترین سریال حال حاضر تلویزیون در سراسر جهان تبدیل شود. این آمار از این جهت اهمیت دارد که توسط یک گروه مستقل و خارج از دیزنی تهیه و منتشر شده است.

مقایسه آمار میزان تقاضا برای سریال The Falcon and The Winter Soldier در مقایسه با سریال WandaVision و فصل اول سریال The Mandalorian

میزان تقاضا برای تماشا سریال The Falcon and The Winter Soldier در هفته اول بیش از ۹۰.۱ برابر بوده که بسیار بیشتر از ۶۷.۶ برابر میزان تقاضا برای تماشا دو قسمت اول سریال WandaVision ثبت شده است. هم‌اکنون سریال The Falcon and The Winter Soldier پس از فصل اول سریال The Mandalorian با بیش از ۱۰۸.۸ برابر میزان تقاضا در رتبه دوم قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود با اینکه سریال فالکون و وینتر سولجر تعداد قسمتی کمتر اما مدت زمان بیشتری دارد، با روند فعلی در بین دو سریال مندلورین و وانداویژن قرار بگیرد. 

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم اسپلمن و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند وظیفه کارگردانی سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده داشته‌اند.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده