نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴

حضور اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس

اما استون و ویلم دفو قرار است در فیلم جدید یورگوس لانتیموس که Poor Things نام دارد، نقش آفرینی کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite مشخص شده است. این فیلم قرار است Poor Things نام داشته باشد که اما استون و ویلم دفو در حال مذاکره با سرچلایت پیکچرز برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم هستند. لانتیموس وظیفه کارگردانی فیلم Poor Things را بر عهده خواهد داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تونی مک‌نامارا است.

فیلم Poor Things توسط Element Pictures تولید خواهد شد و استون و لانتیموس به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم نیز حضور دارند. اتفاقات فیلم Poor Things در دوران ویکتوریایی جریان دارد و یک داستان عاشقانه از عشق، اکتشافات و شجاعت علمی را در این دوران روایت خواهد کرد. این فیلم داستانی باورنکردنی از بل بکستر، یک زن جوان را دنبال خواهد کرد که توسط یک دانشمند عجیب و غریب اما بی‌نظیر دوباره به زندگی بازگردانده می‌شود.

اطلاعاتی از نقش دفو در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که استون نقش بل بکستر را بر عهده دارد و ممکن است دفو نقش این دانشمند را بازی کند که فعلا مشخص نیست. دفو سال شلوغی را سپری می‌کند و پیش از این چهار بار و برای بازی در فیلم Platoon، فیلم Shadow of the Vampire، فیلم The Florida Project و فیلم At Eternity's Gate نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. از فیلم‌های مهم بعدی دفو می‌توان به فیلم The French Dispatch، فیلم Nightmare Alley و فیلم The Northman اشاره کرد. 

استون نیز پیش از این با لانتیموس در فیلم The Favourite همکاری کرده بود که برای بازی در این فیلم موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار شود. استون برای بازی در فیلم Birdman نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و برای بازی در فیلم La La Land موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. از کارهای آینده استون می‌توان به فیلم Cruella و سریال The Curse اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده