نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

سریال Space Force برای فصل دوم تمدید شد

نتفلیکس سریال Space Force با بازی استیو کارل را برای تولید فصل دوم آن تمدید کرده است.

فصل اول سریال Space Force در ماه می پخش شد. تولید فصل دوم این سریال طی سال ۲۰۲۱ در ونکوور آغاز خواهد شد. این سریال تحت تاثیر دستور دونالد ترامپ برای تأسیس ششمین بخش ارتش امریکا ساخته شده است و شخصیت محوری آن مارک آر. نِیرد، خلبان درجه‌دار و ژنرالی چهارستاره با بازی استیو کارل است. شخصیتی که همیشه رویای اداره نیروی هوایی ایالات متحده را در سر داشته اما به‌جای آن وظیفه اداره بخش تازه تأسیسِ «نیروی فضایی ایالات متحده امریکا» (Space Force) بر او محول می‌شود. 

از دیگر بازیگران Space Force می‌توان به لیزا کوردو، جان مالکوییچ، بن شوارتز، جیمی او. یَنگ، نواه امریک، فرد ویلارد، تاونی نیوسام، دایان سیلورز، الکس اسپارو و دان لِیک اشاره کرد.

استیو کارل و گرگ دنیلز خالقین این سریال هستند و علاوه‌بر این در امر تهیه اجرایی آن نیز دست دارند. دنیلز خالق سریال The Office‌ است، سریالی که استیو کارل ایفای یکی از شخصیت‌های اصلی آن را برعهده داشت. دنیلز یکی از شورانرهای سریال Space Force‌ نیز محسوب می‌شود، دیگر شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال مذکور نورم هیسکاک است. هاوارد کلین از شرکت تری آرتز نیز یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال است.

نمایی از استیو کارل در سریل Space Force

کل فصل اول سریال Space Force یک‌جا تولید شد و نتفلیکس بنابر روش تولیدی خود، قسمتی آزمایشی را به منظور سنجش کیفیت سفارش نداد. خبر ساخت این سریال کمی بعد از دستور دونالد ترامپ به پنتاگون برای تأسیس آنچه که اکنون «نیروی فضایی» نامیده می‌شود، رسانه‌ای شد. رئیس جمهور امریکا در دسامبر ۲۰۱۸ دستوری را خطاب به پنتاگون برای تأسیس «نیروی فضایی» که زیر نظر «نیرو هوایی ایالات متحده امریکا» قرار می‌گیرد، امضا کرد.

استیو کارل در مصاحبه‌ای با رسانه ورایتی در ابتدای سال جاری گفت به دنیلز زنگ زده است تا این ایده را با او مطرح کند و دنیلز «اولین و تنها کسی است که ذهن [کارل] می‌رسد.» استیو کارل می‌گوید: 

«او باهوش و بامزه است و سلیقه‌ای عالی دارد. کاملا به او اعتماد دارم. در بسیاری از مواقع، غرایزمان شبیه به یکدیگر است. ما در کل مسائل مشابه‌ای را خنده‌دار، محرک و جذاب می‌دانیم. از اولین دیدارمان تاکنون اینطور بوده است.»

شما کاربران زومجی درباره سریال Space Force چه نظری دارید؟


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده