نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

تاریخ شروع پخش سریال Defending Jacob با بازی کریس ایوانز اعلام شد؛ انتشار اولین تصاویر

شبکه Apple TV Plus سرانجام با انتشار اولین تصاویر تاریخ شروع پخش سریال Defending Jacob با بازی کریس ایوانز را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال Defending Jacob (دفاع از جیکوب) اعلام و اولین تصاویر آن منتشر شده است. سرویس استریم Apple TV Plus اعلام کرد که پخش این سریال جنایی درام که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) با پخش سه قسمت اول آغاز شود و ۵ قسمت دیگر به‌صورت هفتگی منتشر خواهند شد. کریس ایوانز در نقش اندی باربر، میشل داکری در نقش لاری باربر، جیدن مارتل در نقش جیکوب باربر، چری جونز در نقش جوانا کلاین، پابلو شرایبر در نقش نیل لاگیدایس، بتی گابریل در نقش پائولا دافی، سکینه جعفری در نقش لین کاناوان، دنیل هنشال در نقش لئونارد پاتز و ویلیام زیفاراس در نقش اولیری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Defending Jacob حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مینی سریال Defending Jacob اقتباسی از رمانی به‌همین نام اثر ویلیام لاندی است که مارک بامبک وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و مورتن تیلدام وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند. سریال دفاع از جیکوب داستان اندی باربر، پدر جیکوب و دستیار دادستان منطقه را دنبال می‌کند که پسر ۱۴ ساله‌اش متهم به قتل شده و او در حال دست و پنجه نرم کردن با عشق بدون شرطش به پسرش و همچنین تعهد به اجرای قانون است. همچنین شبکه اپل تی وی پلاس اولین تصاویر رسمی سریال Defending Jacob را نیز منتشر کرده که در یک تصویر تنها شاهد حضور ایوانز هستیم و در تصویر دیگر ایوانز به‌همراه مارتل و داکری دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال Defending Jacob

سریال Defending Jacob

ایوانز که بیشتر برای بازی در نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، پیش از این در فیلم Knives Out (چاقوکشی) با مارتل هم‌بازی بوده است. سریال Defending Jacob با همکاری اپل و بخش تلویزیونی پارامونت ساخته شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده