نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

جیم‌کری، ایفای نقش خود در فیلم لایو‌ اکشن سونیک را تایید کرد

به‌تازگی جیم‌کری بازیگر سرشناس هالیوود، جزییات تازه‌ای از بازی خود در فیلم لایو‌ اکشن Sonic را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بر اساس تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جیم کری (Jim Carrey) یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های هالیوود، طی گفت‌و‌گویی با اعضای انجمن منتقدین تلویزیون (Television Critics Association) و در حضور خبرنگاران هالیوود ریپورتر از حضور خود در فیلم جدید سونیک خبر داد و تایید کرد که هواداران به‌زودی شاهد ایفای نقش او در نقش دکتر اگ‌من (Doctor Eggman) خواهند بود. جیم کری طی این مصاحبه تایید کرد که فیلم Sonic ترکیبی از لایو اکشن (live-action) و جلوه‌های کامپیوتری خواهد بود و شخصیت وی در بخش لایو اکشن این اثر به هنرنمایی خواهد پرداخت. فیلمبرداری این پروژه در کانادا آغاز شده و اولین تصویر منتشر شده از محل فیلم‌برداری آن، حاوی تابلویی نمادین از شهر معروف گرین هیل است.

green hill

از دیگر هنرمندان تایید شده برای بازی در این فیلم می‌توان به جیمز مارسدن از سریال پرطرفدار Westworld و تیکا سامپتر از فیلم Ride Along اشاره کرد. تهیه کننده‌ی فیلم ، نیل موریتز طی مصاحبه‌ای با سایت خبری The Wrap اعلام کرد که داستان فیلم، حول محور همکاری سونیک با پلیس یک شهر کوچک با بازی جیمز مارسدندر راستای متوقف کردن مرد تخم‌مرغی خواهد بود. همچنین کارگردانی این فیلم به عهده ی جف فاولر است که پیش‌تر برای ساخت فیلم انیمیشنی Gopher Broke در سال ۲۰۰۵ موفق به نامزدی اسکار شده بود. تهیه‌کنندگی فیلم نیز بر عهده‌ی تیم میلر کارگردان قسمت اول فیلم پرطرفدار Deadpool است.

فیلم سونیک در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ (برابر با ۲۸ آبان ماه) به اکران عمومی درخواهد آمد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده