// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

همکاری نیک کانن و کریس براون در فیلمی با موضوع بسکتبال خیابانی

نیک کانن در فیلم She Ball با موضوع بسکتبال خیابانی زنان، علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی، در نقش اصلی نیز ظاهر خواهد شد. کریس براون، خواننده سرشناس ریتم اند بلوز و هیپ هاپ، از جمله بازیگران فیلم خواهد بود.

نیک کانن در کنار نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم She Ball، در آن به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت. این فیلم، اثری مستقل با محوریت بسکتبال خیابانی زنان خواهد بود. کریس براون، سدریک اینترتینر، ایوان راس و ربکا د مورنی، سایر بازیگران فیلم She Ball هستند. همچنین تعدادی از ورزشکاران انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) از جمله ملودی ری کندیل، جلیا منوئل و تمی برونر در این فیلم به‌عنوان بازیگر حضور خواهند یافت.

داستان She Ball درباره‌ی مردی به نام اوری واتس با بازی نیک کانن است که برای نجات یک مرکز اجتماعات محلی در شهر اینگل وود لس آنجلس که مدیریت آن را بر عهده دارد، از جمعی از بدترین بازیکنان لیگ بسکتبال زنان طلب یاری می‌کند. اوری در همین حین باید از دختر هفت ساله‌اش نیز نگهداری کند.

کانن احساس خود را از ساخت She Ball اینگونه بیان می‌کند:

برای ساخت این فیلم بسیار هیجان‌زده هستم. She Ball یک دستاورد بزرگ هنری به حساب می‌آید و می‌تواند در جهت پیشرفت و تعالی جامعه نقش مهمی را ایفا کند. هدف این فیلم در واقع توانمندسازی زنان جامعه است و یادآوری این نکته که آنها دارای چه قدرت نهفته‌ای هستند. این فیلم توسط کمپانی اینکردیبل اینترتینمنت (Ncredible Entertainment) ساخته خواهد کرد.

کانن در شرایطی She Ball را به‌عنوان فیلمی برای زنان و با هدف توانمندسازی آنها معرفی می‌کند که از شخصی همچون کریس براون در یکی از نقش‌های اصلی داستان بهره گرفته که پیش از این به رفتار خشونت‌آمیز با زنان متهم شده بود.

دمتریوس اسپنسر، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز طی بیانیه‌ای به ابراز خرسندی از ساخت She Ball پرداخت:

از زمانی که یک پسربچه بودم، بسکتبال همواره بخش بزرگی از زندگی من بود. همیشه می‌خواستم فیلمی با محوریت ورزش بسازم که احساس تماشای فیلم‌هایی را که با آنها بزرگ شده‌ام دوباره زنده بکند. دیدن عشق و علاقه‌ی زنان بسکتبالیست، این فیلم را برایم بسیار ویژه‌تر می‌کند.

نیک کانن ۳۷ ساله تا به امروز در زمینه‌های مختلفی همچون فیلمسازی، بازیگری، خوانندگی و مجری‌گری فعالیت داشته و عمده‌ی شهرتش را به واسطه‌ی اجرای مسابقه America's Got Talent و ساخت مجموعه کمدی Wild 'N Out به دست آورده است. از آثار کارگردانی‌شده توسط کانن می‌توان به دو فیلم School Dance و King of the Dancehall اشاره کرد. او همچنین در فیلم‌های مطرحی نظیر Chi-Raq ،The Killing Room و Shall We Dance به ایفای نقش پرداخته است.

کریس براون ۲۸ ساله نیز که به واسطه‌ی آثارش در سبک‌های موسیقی ریتم اند بلوز و هیپ هاپ، شهرت و محبوبیتی جهانی دارد، پیش از این در فیلم‌هایی نظیر Takers و This Christmas حضور یافته است. براون در مصاحبه‌های خود عنوان کرده که می‌تواند به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی کند و اینکه اگر خواننده نمی‌شد، امروز قطعا یک بسکتبالیست بود.

کار تولید She Ball آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، این اثر برای نمایش در سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده