نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

پابلو شرایبر به دواین جانسون در فیلم Skyscraper پیوست

پابلو شرایبر بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، در فیلم آسمان خراش (Skyscraper) به دواین جانسون پیوست.

پابلو شرایبر که به تازگی بازی‌اش در نقش مد سوئینی در فصل اول سریال خدایان آمریکایی را به اتمام رسانده و می‌توان گفت که ستاره این سریال شده است، به تازگی به لیست بازیگران فیلم آسمان خراش که قبل از او فقط دواین جانسون در این لیست بود اضافه شد. کارگردان این فیلم Skyscraper یعنی روسون مارشال تربر که بعد از فیلم Central Intelligence دوباره قرار است با جانسون همکاری داشته باشد، علاوه بر پابلو شرایبر، بازیگرانی مانند چین هان (بازیگر فیلم‌های Ghost in the Shell و Independence Day: Resurgence) و همچنین نیو کمبل (بازیگر فیلم‌های Scream و سریال House of Cards) را هم به لیست بازیگران اضافه کرده است.

دواین جانسون در این فیلم نقش یک افسر سابق FBI و همچنین یک کهنه سرباز جنگ آمریکا به نام ویل فورد را بازی می‌کند که وظیفه رهبری تیم نجات گروگان‌ها را داشته و حالا وظیفه‌اش این است امنیت آسمان خراش‌ها را بررسی و ارزیابی کند. زمانی که او در ماموریتی به سر می‌برد متوجه شد که بلند‌ترین و امن‌ترین برج دنیا که در چین قرار داشت ناگهان دچار آتش‌سوزی شده است که او کاملا برای آن اتفاق تمرین داده شده و تربیت شده بود. فردی که این کار را کرده در حال فرار و تحت تعقیب است و ویل باید مسئولان این اتفاق را پیدا کند و به طریقی خانواده‌اش را که در آن ساختمان و در بالای خط آتش هستند را نجات دهد.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز برعهده مارشال تربر، تهیه کنندگی آن برعهده بو فلین (تهیه کننده فیلم‌های San Andreas و Baywatch)‌ و جانسون و تربر است. تهیه کنندگان اجرایی فیلم آسمان خراش دنی گارسیا (فیلم‌های Baywatch و Ballers) و هیرام گارسیا (فیلم‌های San Andreas و Central Intelligence) و در همین حال وندی جیکبسون هم نقش دستیار تهیه کنندگان است. 

پابلو شرایبر علاوه بر بازی در سریال American Gods، به خاطر ایفای نقش جورج مندز در سریال Orange Is the New Black که از شبکه نتفلیکس پخش شد بسیار محبوب و شناخته شد. همچنین این بازیگر خوش نام اخیرا در فیلم 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi اثر مایکل بی هم ظاهر شده است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که فیلم Skyscraper برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷)  برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده