// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

یک تصویر و تعدادی ویدیو جدید برای بازی مبارزه‌ای Coreupt منتشر شد

به‌تازگی سازنده‌ی بازی مبارزه‌ای Coreupt یک تصویر و تعدادی ویدیو جدید از این بازی را منتشر کرده است.

سازنده‌ی بازی Coreupt یعنی جسی رایت (Jesse Wright) به‌تازگی یک عکس سه‌بعدی از کاراکتر جدیدی به نام Wolf که در این بازی حضور خواهد داشت، را به اشتراک گذاشته است. همچنین او دو ویدیو گیم‌پلی دیگر نیز در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است که دو کاراکتر Destroy و Dragonov را در حین مبارزه نشان می‌دهد. البته کاراکتر Winry نیز فقط در این ویدیوها به‌عنوان هدف حضور دارد که می‌توانید ویدیو مبارزه‌ی Dragonov را ازطریق این لینک و ویدیو مبارزه‌ی Destroy را از اینجا تماشا کنید.

کاراکتر ولف در بازی Coreupt

تاکنون اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی این بازی منتشر نشده اما دو ویدیو از آن در دسترس است که یکی تیزر کوچکی است و دیگری بخش‌هایی از گیم‌پلی مبارزات آن را نمایش می‌دهد و همچنین چندین عکس مفهومی از این بازی نیز منتشر شده است.

طبق آنچه تا به الان می‌دانیم این بازی از استودیو Rogue Games به‌صورت اثری رایگان (Free to Play) برای پی سی، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد و بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

همچنین رایت تاییدکرده است که این بازی از تکنیک Rollback Netcode پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌آید که برای دریافت اطلاع بیشتر درمورد این بازی باید فقط منتظر بمانیم. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی مبارزه‌ای تازه چیست؟


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده