نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Coreupt قرار است در رویداد Guerrilla Collective نمایش گیم پلی داشته باشد

سازندگان بازی Coreupt قرار است در جریان رویداد گوریلا کالکتیو نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی مبارزه‌ای تازه‌شان ارائه دهند. این رویداد قرار بود امروز برگزار شود اما با تاخیری چند روزه مواجه شد.

امروز در جریان استریم «صداهای سیاه» رویداد گوریلا کالکتیو (Guerrilla Collective)، سازنده‌ی بازی Coreupt یعنی جسی وایت، اعلام کرد که آن‌ها قرار است در رویداد اصلی گوریلا کالکتیو از گیم‌پلی بازی جدیدشان رونمایی کنند. این بازی که در سبک مبارزه‌ای ساخته شده و قرار است توسط شرکت روگ گیمز (Rogue Games) منتشر شود، اثری رایگان (Free to Play) برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس  است و بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

تاکنون اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی این بازی منتشر نشده اما دو ویدیو از آن در دسترس است که یکی تیزر کوچکی است و دیگری بخش‌هایی از گیم‌پلی مبارزات آن را نمایش می‌دهد. طبق آنچه در این دو تریلر مشخص است، این بازی می‌تواند برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای بسیار جالب توجه باشد.

درحال‌حاضر هیچ بازه‌ی زمانی‌ای برای انتشار بازی ذکر نشده است اما اگر درباره‌ی این تاریخ کنجکاو هستید، می‌توانید تا برگذاری رویداد گوریلا کالکتیو صبر کنید تا اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این بازی منتشر شود. لازم به ذکر است که اگر همه چیز خوب پیش می‌رفت، این رویداد قرار بود امروز برگزار شود اما به خاطر رویدادهای اخیری که در آمریکا پیش آمده، همانند بسیاری از رویدادهای دیگری که قرار بود در این بازه‌ی زمانی برگزار شوند، با تأخیر مواجه شد. ۱۳ ماه ژوئیه (۲۴ خرداد)، تاریخی است که می‌توانیم رویداد گوریلا کالکتیو را به‌صورت دیجیتالی تماشا کنیم. شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی کوتاهی که از بازی Coreupt منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی مبارزه‌ای تازه چیست؟ آیا برای تجربه‌ی رایگان آن هیجان‌زده هستید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده