// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

رویداد Splatfest جدیدی با تم ماریو و جوایز فیزیکی برای بازی Splatoon 2 برگزار می‌شود

رویداد Splatfest که همه فکر می‌کردند کاملا به پایان رسیده حالا با جوایز فیزیکی جذابی با تم ماریو برگشته است.

در سالگرد ۳۵ سالگی مجموعه Super Mario Bros.، نینتندو اخباری را از بازی‌ها و رویدادهای جدید خود اعلام کرد. اسپلتون ۲ (Splatoon 2) با همکاری تیم .Super Mario Bros رویداد اسپلت ‌فِست (Splatfest) جدیدی با تم ماریو را میزبانی خواهد کرد.

به نظر می‌آمد که اسپلت فست‌ها با رویداد «آن-آف» به پایان رسیده باشند اما اینطور نیست. در رویداد پیش‌رو که در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) برگزار می‌شود، می‌توانید از آیتم‌های معروف دنیای ماریو مثل قارچ‌ها و ستاره‌های قدرتمند استفاده کنید.

Nintendo، اخبار بیشتری را در آینده راجع به اسپلت فست جدید اعلام خواهد کرد ولی در‌حال‌حاضر اطلاعات جالبی از این رویداد آنلاین جدید در حساب توییتر رسمی اسپلتون منتشر شده است. در این توییت آمده که مدال مخصوص Mario x Splatoon به ۳۰۰ شرکت‌کننده‌ی این رویداد که شامل ۲۰۰ شرکت‌کننده‌ی برتر و ۱۰۰ شرکت‌کننده‌ی تصادفی می‌شود، تعلق خواهد گرفت.

تصویر  Splatoon 2 و رویداد Splatfest

از آنجایی که این مدال‌ها در تعداد محدود ساخته شده‌اند و هرکسی نمی‌تواند آن‌ها را دریافت کند، جوایز فیزیکی دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید برای تشویق تیم محبوب‌تان آن‌ها استفاده کنید. با نزدیک به تاریخ رویداد، جاکلیدی‌هایی با شکل قارچ و ستاره‌ی ماریو که در پس‌زمینه‌ی آن‌ها جوهر پخش‌شده مشاهده می‌شود، در اکانت My Nintendo موجود خواهد بود. کاربران با استفاده از امتیاز‌های گُلد و پلاتینیوم که از خرید بازی‌ها کسب کرده‌اند، می‌توانند این جاکلیدی‌ها را خریداری کنند.

به‌علاوه، دو تی‌شرت Splatoon x Mario با طرح‌های جدید اسپلت فست در سایت رسمی فروشگاه نینتندو برای خرید موجود هستند.

تصویر  Splatoon 2 و رویداد Splatfest

اسپلت فست رویداد چندنفره آنلاینی مخصوص بازی‌های Splatoon و Splatoon 2 است که بازیکنان از بین دو تیم متفاوت، مثلا تیم‌های سگ و گربه، انتخاب می‌کنند و در حالت‌های Turf Wars و Super Sea Snails تا هشت نفر با‌هم به رقابت می‌پردازند.

اخبار بیشتر از نینتندو را می‌توانید از سایت زومجی دنبال کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده