// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بازی Super Mario Bros. 35 برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان  تولد  ۳۵ سالگی ماریو، شرکت نینتندو بازی دیجیتالی  Super Mario Bros. 35 را برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی کرد.

امروز تولد ۳۵ سالگی ماریو است و شاهد معرفی کالکشن Super Mario 3D All-Stars و همچنین اعلام تاریخ انتشار بازی Super Mario 3D World برای نینتندو سوییچ بودیم. ازاین‌رو کاربران جدید، می‌توانند تعدادی از بازی‌های جذاب و قدیمی مجموعه ماریو را روی نینتندو سوییچ خود تجربه کنند. بااین‌حال نینتندو به مناسبت ۳۵ سالگی یکی از خاص‌ترین مجموعه‌های تاریخ، یک بازی آنلاین را هم معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو بازی Super Mario Bros. 35 را معرفی کرد. Super Mario Bros. 35 یک بازی کاملا دیجیتالی است که به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. درواقع Super Mario Bros. 35 یک بازی آنلاین است که در آن ۳۵ بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ جایی‌که شما در وسط صفحه و سایر بازیکن‌ها در گوشه‌وکنار صفحه‌نمایش بازی قرار می‌گیرند. دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان با کشتن دشمنان خود در بازی، می‌توانند زمان باقی‌مانده خود را افزایش دهند و به‌سایر بازیکن‌ها هم حمله کنند. همچنین به‌واسطه‌ی سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید، می‌توانید پاورآپ‌های مختلفی را خریداری کنید.

به‌عبارتی Super Mario Bros. 35 را می‌توان نسخه متفاوت از بتل رویال برای کاربران نینتندو سوییچ دانست. بازی Super Mario Bros. 35 از تاریخ ۱۰ مهر ماه (یک اکتبر) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و تنها تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (۳۱ مارس ۲۰۲۱) در دسترس کاربران قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی بازی Super Mario Bros. 35 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده