نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷

ماریون کوتیار، جوئل اجرتون، ونسا کربی، مارک رایلنس و سباستین استن به فیلم The Brutalist پیوستند

ستارگان حاضر در جدیدترین فیلم بردی کوربت به نام The Brutalist مشخص شدند که در میان آن‌ها ماریون کوتیار، جوئل اجرتون، ونسا کربی و... به چشم می‌خورند.

بردی کوربت (Brady Corbet) بازیگر و فیلمساز آمریکایی بعد از اکران فیلم Vox Lux در سال ۲۰۱۸ فرایند ساخت جدیدترین اثر خود به نام The Brutalist را آغاز کرده است. این فیلم به‌عنوان یک درام حماسی و بیانگر یک داستان عاشقانه نامتعارف توصیف شده است. The Brutalist یک تیم بازیگری پرستاره دارد که شامل هنرپیشه‌های شناخته شده‌ای همچون ماریون کوتیار، جوئل اجرتون، ونسا کربی، مارک رایلنس و سباستین استن است. کوربت و مونا فستولد (نویسنده فیلم The World to Come) مسئولیت نویسندگی این اثر را برعهده داشته و روند فیلم‌برداری آن از ژانویه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

براساس گزارش نشریه ددلاین، فیلم The Brutalist ماجرای زندگی لاسلو توث (László Toth) با بازی جوئل اجرتون را بازگو کرده و داستان آن سی سال به طول می‌انجامد. لاسلو یک مهندس معمار است که بعد از آغاز جنگ به همراه همسرش ارزبت (Erzsébet) با بازی ماریون کوتیار از اروپا مهاجرت می‌کنند. بعد از اینکه این دو اولین‌بار یک مشتری مرموز و ثروتمند با بازی مارک رایلنس را ملاقات می‌کنند، زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر می‌کند. درواقع اجرتون و کوتیار نقش دو تن از بازماندگان هولوکاست در اروپا را برعهده دارند.

بازیگران فیلم The Brutalist

کوربت در بیانیه‌ای که در رابطه با فیلم The Brutalist و داستان آن منتشر کرده می‌نویسد:

«فیلم The Brutalist  در میان چرخه‌ی تکراری میان پوپولیسم و تعصبات در قرن ۲۱ام، داستان دو تن از جسورترین و برجسته‌ترین شخصیت‌های رویاگرا را بازگو می‌کند. این پروژه ارتباط نزدیکی با گذشته خانوادگی من داشته و درواقع داستان واقعی اجداد ما را توصیف می‌کند. لذا تلاش کردیم تا با شماری از نزدیک‌ترین همکاران خود درکنار چند مورد جدید و هیجان انگیز دیگر ارتباط برقرار کنیم.»

ماریون کوتیار به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگرانی که در این جمع حضور دارد در آثار تحسین شده‌ای همچون La Vie en rose، Inception و Allied نقش آفرینی کرده است. جوئل اجرسون را از فیلم‌هایی مانند The Great Gatsby و The Gift در سال ۲۰۱۵ به خاطر داریم. ونسا کربی با بازی در نقش پرنسس مارگارت در سریال محبوب The Crown به شهرت جهانی رسیده و مارک رایلنس و سباستین استن نیز با نقش آفرینی در آثاری همچون دانکرک و کاپیتان آمریکا به موفقیت رسیدند.

نظر شما درباره گروه بازیگران فیلم The Brutalist چیست؟ آیا داستان و ژانر این اثر می‌تواند نویدبخش یک فیلم موفق و مستعد جوایز بزرگ باشد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع nextbestpicture
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده