نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

گیم پلی جدید بازی Godfall یک دوئل نفس‌گیر را نشان می‌دهد

ویدیوی جدید بازی Godfall یکی از دوئل‌های تن‌به‌تن بازی و اسلحه‌ها و توانایی‌های متعدد بازیکن را با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد.

امروز شرکت گیرباکس (Gearbox) یک تیزر کوتاه از بازی موردانتظار در دست ساختشان یعنی بازی Godfall را منتشر کردند. این تریلر که بخش‌هایی از مبارزه‌های این بازی را به نمایش گذاشته، شخصیت اصلی را درحال استفاده از اسلحه‌های جالبی نشان می‌دهد. این کاراکتر همچین با دشمنی مبارزه می‌کند که یک سپر بسیار قوی در دست دارد. نسخه‌ی اصلی این ویدیو با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت 4K منتشر شده است که می‌توانید ازطریق این لینک تماشا کنید.

از آن‌جا که این ویدیو کیفیت و فریم‌ریت استانداردی دارد، می‌توان از روی آن قضاوت کرد که این بازی روی پلی ‌استیشن 5 چگونه اجرا می‌شود. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طبق آنچه سازندگان بازی درباره‌ی آن می‌گویند:

«اپریون در سراشیبی سقوط قرار دارد. شما آخرین نسل از شوالیه‌های والوریان هستید؛ جنگجویانی خداگونه که توانایی پوشیدن زره‌های Valorplate را دارند. این زره‌های افسانه‌ای می‌توانند کسی که آن‌ها را می‌پوشد به استادی تمام‌عیار و شکست‌ناپذیر در زمینه‌ی مبارزه تن‌به‌تن تبدیل کنند. شما می‌توانید با قابلیت‌ها و اسلحه‌های پرتعدادی که در اختیار دارید، دشمنان را از میان بردارید تا بتوانید از سرزمین‌های ابتدایی عبور کنید و به نبرد با مکراس، خدای دیوانه برسید. او در بالاترین قله در انتظار شما ایستاده است. گادفال یک بازی لوتر-اسلشر است که المان‌های نقش‌آفرینی دارد و مشابه آن تاکنون دیده نشده.»

بازی گادفال توسط کانترپلی (Counterplay) ساخته شده و قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ راهی بازار شود. عرضه‌ی بازی درست در تاریخی است که کنسول پلی ‌استیشن 5 راهی بازار می‌شود و این بازی هم به‌عنوان یکی از انحصاری‌های این کنسول شناخته می‌شود. البته بازی Godfall در زمان عرضه ازطریق فروشگاه اپیک روی پی سی هم قابل دسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Godfall چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی انحصاری هیجان‌زده هستید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده