نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

کپکام کنفرانس دو ساعته خود برای رویداد Tokyo Game Show را معرفی کرد

استودیوی کپکام در جریان رویداد TGC 2020 جزئیات جدیدی از بازی‌ در آستانه انتشار خود یعنی Resident Evil: Village را به همراه یک سری اخبار هیجان انگیز دیگر با علاقه‌مندان در میان خواهد گذاشت.

وبسایت رسمی استودیوی Capcom در مطلب جدیدی که در ارتباط با برنامه‌های این شرکت در رویداد Tokyo Game Show امسال منتشر کرده اعلام می‌کند که یک کنفرانس اختصاصی دو ساعته برای TGC 2020 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است. در نیمه‌ی نخست این برنامه، خلاصه‌ای از گیم‌پلی نسخه Special Edition بازی Devil May Cry 5 به نمایش گذاشته شده و در ادامه یک برنامه نیم ساعته را برای Resident Evil: Village خواهیم داشت.

پیتر فابیانو (Peter Fabiano) و سویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) تهیه‌کنندگان پروژه ساخت بازی Village به همراه گروهی از تیم توسعه‌دهندگان این بازی در کنفرانس کپکام حضور داشته و به ارائه‌ی جزئیات بیشتر درباره بازی و داستان‌های پشت پرده ساخت آن خواهند پرداخت. در نیمه‌ی دوم این برنامه، ایکو کانو (Eiko Kano) کمدین ژاپنی نیز به‌عنوان میهمان به انجمن بحث آزاد خواهد پیوست.

نمایی از بازی رزیدنت اویل 8 ویلیج

باتوجه به اخباری که چند ماه پیش منتشر شده بود، حتی امکان رونمایی از دموی این بازی در جریان توکیو گیم شو 2020 نیز وجود خواهد داشت. از طرفی، باتوجه به اینکه بازی‌های Resident Evil 2: Remake و Resident Evil 3: Remake و همچنین Resident Evil 7: Biohazard نیز قبل از انتشار یک نسخه دمو را دریافت کردند، احتمال انتشار دموی Village بیشتر قوت می‌گیرد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که دموی این بازی‌ها در فاصله‌ی اندکی از زمان انتشار بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته بود؛ لذا فعلاً نمی‌توان انتظار انتشار آن را برای آینده نزدیک متصور شد.

در تاریخ ۲۶ سپتامبر یعنی روز قبل از برگزاری این برنامه نیز یک کنفرانس ویژه را برای Street Fighter V Champion Edition خواهیم داشت که با اضافه شدن کاراکتر Dan Hibiki به بازی همراه خواهد شد. Hibiki از کاراکترهای کلاسیک سری Street Fighter است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ و در بازی Street Fighter Alpha حضور پیدا کرد. البته بخش اعظم این برنامه به نمایش گیم‌پلی Monster Hunter Rise اختصاص خواهد یافت.

نمایی از گیم پلی بازی مانستر هانتر رایز

در ادامه‌ی این برنامه نیز Maki Goto ستاره پاپ ژاپنی با حضور به‌عنوان میهمان برنامه درخصوص کلیت این مجموعه صحبت خواهد کرد. در این نشست، جزئیات جدیدی از بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin که برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، ارائه می‌شود.

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که اکثر برنامه‌های این رویداد به زبان ژاپنی پخش خواهد شد اما برخی از مهم‌ترین قسمت‌های آن نیز به‌صورت زنده به انگلیسی ترجمه می‌شود. بنابراین قسمت‌هایی مانند صحبت‌های میهمانان برنامه که بالاتر به آن اشاره شد شامل این موضوع نمی‌شوند ولی جزئیات مربوط‌به بازی‌های جدید و نمایش گیم‌پلی آن‌ها به‌صورت بین‌المللی پوشش داده خواهد شد.

بنابراین رویداد Tokyo Game Show امسال می‌تواند اخبار زیادی را برای طرفداران بازی‌های کپکام به همراه داشته باشد. مطمئناً اخبار مربوط‌به مجموعه Resident Evil از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه بوده و اخبار مربوط‌به بازی‌های Monster Hunter و Street Fighter و البته Devil May Cry نیز اهمیت بالایی برای طرفداران خواهند داشت.  

براساس اعلام انجمن نرم‌افزار سرگرمی کامپیوتری، نمایشگاه توکیو گیم شو 2020 به‌صورت آنلاین و در تاریخ دو مهر ماه (۲۳ سپتامبر) تا ۶ مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد.


منبع .thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده