// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ رویداد دیجیتالی Tokyo Game Show 2020 اعلام شد

انجمن نرم‌افزار سرگرمی کامپیوتری اعلام کرده که نمایشگاه Tokyo Game Show 2020 به‌صورت آنلاین و در تاریخ دو مهر ماه برگزار می‌شود.

در فصل بهار بود که اعلام شد نمایشگاه Tokyo Game Show 2020 به‌خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده است. بااین‌‌حال کاربران منتظر بودند تا تاریخ رویداد آنلاین توکیو گیم شو اعلام شود که اخیرا انجمن نرم‌افزار سرگرمی کامپیوتری تاریخ برگزاری آن را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، انجمن نرم‌افزار سرگرمی کامپیوتری اعلام کرده نمایشگاه توکیو گیم شو 2020 به‌صورت آنلاین و در تاریخ دو مهر ماه (۲۳ سپتامبر) تا ۶ مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد. در توضیحات این رویداد آمده است:

از تاریخ سه مهر ماه (۲۴ سپتامبر) تا ۶ مهر ماه، تمامی سازمان‌ها، از بازی‌سازها و ناشران بزرگ گرفته تا مستقل، آپدیت‌های جدیدی را حول پروژه‌های خود در کانال رسمی TGS و برنامه‌های استریم رونمایی خواهند کرد که شامل بازی‌های جدید هم می‌شود. 

همچنین اعلام شده که در این رویداد شاهد برگزاری مسابقات eSports هم هستیم. دراین‌میان باید به این موضوع اشاره کنیم که نمایشگاه آنلاین Tokyo Game Show 2020 کاملا رایگان است و برای تماشای آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. ارائه دهنده‌ها یا همان غرفه‌داران قدیم هم‌اکنون تا تاریخ ۶ مرداد ماه (۲۷ جولای) می‌توانند جهت ثبت نام در یکی از دسته‌بندی‌های General Exhibit، BtoB،‌ Game School، Indie Game و Merchandising این رویداد آنلاین اقدام کنند. 

گفتنی است که تعداد ارائه دهنده‌‌ها محدود است و تیم اجرایی ترجیح می‌دهد به‌سراغ قبول کردن درخواست تولید کنندگان کنسول، بازی‌‌های کنسولی و همچنین غرفه‌دارانی را قبول کند که طی پنج سال گذشته در توکیو گیم شو حضور داشته‌اند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده