نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۲

تریلر سینماتیک بازی Resident Evil Village منتشر شد

سونی دقایقی پیش در جریان رویداد ویژه کنسول پلی استیشن 5 خود، تریلر سینماتیک جدیدی از بازی مورد انتظار Resident Evil Village نیز منتشر کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده یکی از نسخه‌های سری رزیدنت اویل (Resident Evil) را تجربه کرده‌اید. اثر ترسناکی که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ توسط شینجی میکامی متولد شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که مدتی پیش سونی در جریان رویداد معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 از جدیدترین نسخه این مجموعه تحت عنوان Resident Evil Village رونمایی کرد. اثری که قرار است به‌عنوان اولین نسخه در نسل نهم، تجربه جدیدی را برای طرفداران قدیمی خود به ارمغان آورد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش باز هم سونی این بار در مراسم امشب خود تریلر سینماتیک جدیدی از بازی Resident Evil Village را به نمایش گذاشت. تریلری که درکنار صحنه‌ای پرتنش، داستان بازی را از زبان راوی تاحدودی برای گیمرها روشن می‌کند. در ادامه شما را به تماشای جدیدترین ویدیوی منتشر شده از آخرین ساخته استودیوی کپکام (Capcom) دعوت می‌کنم تا پیش از عرضه بازی، بیش‌ازپیش با دستپخت جدید تیم سازنده آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Resident Evil Village قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران سری رزیدنت اویل هستید، به‌نظر شما Resident Evil Village می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای کنسول‌های نسل نهم باشد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده