نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

نگرانی جامعه ایکس باکس از محتوای انحصاری نسخه پلی استیشن Marvel’s Avengers

پس از تایید سونی مبنی‌بر اضافه شدن شخصیت اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers به‌صورت انحصاری برای پلتفرم PS4، حال بسیاری از کاربران ایکس باکس اعلام کردند علاقه‌ای به تجربه آن ندارند.

اگر از طرفداران دنیای ابرقهرمانی باشید، حتما با شخصیت‌ها و حال‌وهوای سری اونجرز (Avengers) آشنایی دارید و فیلم‌های آن را تماشا کرده‌اید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید پس از گذشت مدتی از معرفی و رونمایی بازی Marvel’s Avengers، سه روز پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 را هیجان‌زده کرد. براساس آن اعلام شد که احتمالا استودیوی اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس قرار است یک محتوای انحصاری برای PS4 عرضه کنند که طی آن شخصیت اسپایدرمن نیز به این بازی اضافه می‌شود.

پس از تنها گذشت یک روز از انتشار آن شایعه بود که صفحه‌ی توییتر پلی استیشن به‌صورت رسمی تایید کرد که شخصیت اسپایدرمن (Spider-Man) به‌عنوان محتوای پس از عرضه‌ی Marvel's Avengers، به‌شکل انحصاری در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی ‌استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، پس از تایید این خبر عکس‌العمل‌های منفی زیادی در فضای مجازی از جانب کاربران ایکس باکس وان و پلتفرم پی سی سرازیر تیم سازنده شد. طبق اطلاعات منتشر شده، حدود چهارده هزار کاربر در ردیت اعتقاد دارند در حالیکه برچسب قیمت بازی برای ایکس باکس و پلی استیشن یکسان است، این اقدام تیم سازنده درواقع یک بی‌احترامی فراموش‌نشدنی محسوب می‌شود. این افراد برای نشان‌ دادن میزان خشم خود به اسکوئر انیکس تصمیم به امتناع از تجربه بازی Marvel's Avengers گرفته‌اند؛ این بدین معنی است که تا زمانیکه تیم سازنده محتوای یکسانی برای پلتفرم‌های مایکروسافت و سونی منتشر نکند، این بازی از طرف آن‌ها خریداری نخواهد شد.

بازی Marvel's Avengers از زمان نمایشگاه E3 2019 و معرفی رسمی خود، نقدهای زیادی را دریافت کرده است. در ابتدا بسیاری از طرفداران به طراحی شخصیت‌های بازی واکنش منفی زیادی داشتند. در ادامه نیز به تمرکز بیش‌از حد تیم سازنده روی کاراکتر کامالا خان (Kamala Khan) یا همان Ms. Marvel انتقاد کردند. حالا هم که مسئله اسپایدرمن و بسته الحاقی انحصاری سونی در میان است.

در ادامه باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده استودیوی اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس چه واکنشی به موج منفی ایجاد شده خواهند داشت و آیا در زمینه انحصاری بودن شخصیت اسپایدرمن تجدیدنظری خواهد شد یا خیر؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بازی Marvel's Avengers طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده