نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸

مرد عنکبوتی به عنوان شخصیت قابل کنترل نسخه پلی استیشن بازی Marvel's Avengers تایید شد

شخصیت مرد عنکبوتی به‌عنوان یک بسته‌ی الحاقی انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن در بازی Marvel's Avengers در دسترس قرار خواهد گرفت.

از همان اولین روز معرفی بازی Marvel's Avengers یکی از اصلی‌ترین سؤال‌های بازیکنان این بود که آیا مرد عنکبوتی محبوب و بی‌نهایت دوست‌داشتنی را در این بازی ملاقات خواهیم کرد یا خیر؟ این سؤال طی روزهای اخیر با شدتی مضاعف در انجمن‌های مختلف گیمرها بررسی می‌شد؛ چرا که شایعه‌ای مطرح شده بود که به افزوده شدن این کاراکتر به‌عنوان یکی از محتویات پس از عرضه‌ی بازی نام‌برده اشاره می‌کرد. محتوایی که به‌صورت تمام و کمال در انحصار کنسول‌های‌ سونی خواهد بود.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌عنوان حسن ختام یک روز پر خبر، صفحه‌ی توییتر پلی‌استیشن به‌صورت رسمی تایید کرد که شخصیت اسپایدرمن (Spider-Man) به‌عنوان محتوای پس از عرضه‌ی Marvel's Avengers، به‌شکل انحصاری در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن 4/پلی ‌استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

در جریان یک اعلامیه که سونی برای تایید حضور اسپایدرمن در این اثر منتشر کرده، جف آدامز، کارگردان هنری بازی، تایید کرد که تیم کریستال داینامیکز به‌همراهی اعضای شرکت ایداس مونتریال مشغول طراحی کاراکتر مرد عنکبوتی و حرکات او هستند.

طبق صحبت‌های آدامز، حرکت اسپایدرمن کاملا سیال و نرم خواهند بود و انتقال از تار افکنی به مبارزات، یکی از المان‌های کلیدی تجربه‌ی «اونجرز» با اسپایدی است. وی در ادامه افزود که اسپایدرمن در این بازی با استفاده از قدرت تارها و ابزارآلات به‌خصوصی که دارد، به مقابله با مهاجمان کره‌ی زمین خواهد پرداخت. ابزارهایی که طبق صحبت کارگردان هنری اثر، ازطریق همکاری شرکت‌هایی مثل صنایع استارک، شیلد و بیشتر با مرد عنکبوتی، در دسترس پیتر پارکر قرار می‌گیرند.

Spider-Man: Homecoming Iron Spider

جف آدامز در ادامه خاطرنشان می‌کند که اسپایدرمن دارای یک درخت مهارت به‌خصوص است و لباس‌های پرتعدادی برای او طراحی می‌شود. لباس‌هایی که در آفرینش آن‌ها، طرح‌های استیو دیتکو و جان رومیتا الهام‌بخش تیم کریستال داینامیکز بوده‌اند. اسپایدرمن پس از انتشار بازی و در قالب یک رویداد ویژه، راهی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 بازی خواهد شد. ورودی که همراه‌با آن، چالش‌هایی به‌خصوص برای این کاراکتر در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. اسپایدرمن پس از هاوک‌آی، دومین شخصیتی است که به‌عنوان محتوای پس از عرضه‌ی بازی، در دسترس دارندگان Marvel's Avengers قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel's Avengers ساخته‌ی جدید استودیو کریستال داینامیکز در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از ظاهر مرد عنکبوتی و ارتباط احتمالی موجود بین بازی Spider-Man و Avengers وجود ندارد. برای روشن شدن این قضیه احتمالا باید منتظر جدیدترین قسمت از رویداد State of Play باشیم که جمعه‌ی همین هفته برگزار می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده