نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اولین تریلر انیمه Dragon's Dogma منتشر شد

نتفلیکس بالاخره اولین تریلر انیمه Dragon's Dogma را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمه Dragon's Dogma منتشر شده است. شبکه نت فلیکس امروز اولین تریلر این انیمه که اقتباسی از یک بازی ویدیویی از شرکت کپکام است، را منتشر کرده که شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات آن هستیم. مانند دنیای بازی به‌نظر می‌رسد که شخصیت اصلی داستان آریسن است که البته در انیمه Dragon's Dogma نام وی به ایتن تغییر کرده است. طبق تریلر، قلب آریسن/ایتن توسط اژدها دزدیده شده و خانواده وی به قتل رسیده‌اند و حالا او به‌دنبال گرفتن انتقام آن‌ها است.

همچنین ایتن یک همراه به‌نام هانا نیز دارد که از او محافظت می‌کند. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که ایتن دارای یک بخش تاریک نیز است که در طول داستان ظاهرا به سمت آن کشیده خواهد شد و باید با آن مبارزه کند. با ‌توجه به تریلر و تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

انیمه Dragon's Dogma توسط استودیو انیمیشن‌سازی Sublimation ساخته می‌شود که پیش از این سابقه ساخت انیمه Walking Meat را در کارنامه خود داشته‌اند. هنوز حضور هیچ بازیگر و صداپیشه‌ای در انیمه Dragon's Dogma تایید نشده که در حال حاضر این انیمه قرار است به‌جای یک اثر بلند، یک سریال انیمه‌ای باشد که هنوز تعداد قسمت‌های آن نیز اعلام نشده است.

انیمه Dragon's Dogma در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. Dragon's Dogma اولین بازی نیست که یک سریال انیمه‌ای براساس آن تولید و از نتفلیکس منتشر شده است.  Netflix پیش از این سه فصل از سریال Castlevania (کسلوانیا) را تولید و منتشر کرده بود که این انیمه محبوب و تحسین شده برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده