نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار انیمه Dragon's Dogma تایید شد

نتفلیکس رسما اعلام کرد که انیمه Dragon's Dogma قرار است در شهریور امسال از این سرویس استریم منتشر شود.

بازی Dragon's Dogma در سال ۲۰۱۲ برای پلی ‌استیشن 3 و ایکس ‌باکس 360 منتشر شد و پس از آن، کپکام نسخه بهبود یافته این بازی نقش آفرینی را تحت عنوان Dragon's Dogma: Dark Arisen برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ را منتشر کرد. پس از آن در اسفند ۹۷ بود که ساخت یک انیمه براساس این بازی برای نتفلیکس تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه سریالی قرار است به‌زودی از شبکه نت فلیکس منتشر شود. Netflix تایید کرد که انیمه Dragon's Dogma قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) از این سرویس استریم منتشر شود. 

نتفلیکس همچنین اولین پوستر و تصاویر رسمی انیمه Dragon's Dogma را نیز منتشر کرده که براساس اطلاعات منتشر شده، فقط آریسن می‌تواند با اژدها مواجه شود و آن را شکست دهد. باتوجه‌به تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را مشاهده کنید:

انیمه Dragon's Dogma توسط استودیو انیمیشن‌سازی Sublimation ساخته می‌شود که پیش از این سابقه ساخت انیمه Walking Meat را در کارنامه خود داشته‌اند. هنوز حضور هیچ بازیگر و صداپیشه‌ای در انیمه Dragon's Dogma تایید نشده که در حال حاضر این انیمه قرار است به‌جای یک اثر بلند، یک سریال انیمه‌ای باشد. Dragon's Dogma اولین بازی نیست که یک سریال انیمه‌ای براساس آن تولید و از نتفلیکس منتشر شده است. نتفلیکس پیش از این سه فصل از سریال Castlevania (کسلوانیا) را تولید و منتشر کرده بود که این انیمه محبوب و تحسین شده برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده