نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Age of Empires 3 Definitive Edition احتمالا به‌زودی منتشر شود

به نظر می‌رسد که بازی Age of Empires 3 Definitive Edition در آینده‌ای بسیار نزدیک عرضه شود.

بازی Age of Empires 3 Definitive Edition جمعه هفته گذشته مجددا به مرحله بتا وارد شد، اما بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ به‌نظر می‌رسد این بازی در آینده‌ای نزدیک منتشر شود. حساب رسمی مجموعه Age of Empires اخیرا تصویری را در توییتر منتشر کرده است. تصویری که آیکون‌های آن در کنار یکدیگر به عبارت «Gamescom» اشاره دارند. البته همانطور که احتمالا می‌دانید رویداد گیمزکام در سال جاری به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همچون گذشته برگزار نخواهد شد. این رویداد از هفته‌ی آینده در قالبی دیجیتالی با اجرای جف کلی در شب افتتاحیه، از ۲۷ اوت (۶ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ شب آغاز خواهد شد. 

تصویر منتشر شده در حساب توییتر مجموعه Age of Empires به قرار زیر است.

آیکون های بازی Age of Empires 3 Definitive Edition

حضور محتمل بازی Age of Empires 3 Definitive Edition در گیمزکام ۲۰۲۰ با دریافت رده‌بندی سنی این بازی در استرالیا و برزیل هم‌خوانی دارد. شرکت مایکروسافت بازی Age of Empires 2 Definitive Edition را در سال ۲۰۱۹ عرضه کرد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را گرفت، افشین پیروزی در بررسی بازی Age of Empires 2 Definitive Edition به شرح زیر نوشت:

«Age of Empires II یکی از آثار فراموش‌نشدنی سبک استراتژی است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. استودیو فرگاتن امپایزر با بازی Age of Empires II: Definitive Edition، توانسته به شکل خیلی خوبی اولا تمام محتویات منتشر‌شده برای این بازی تا به امروز را همراه با یک سری محتوای کاملا جدید در یک پکیج قرار بدهد و جدا از آن، با بهبود‌های خوبی که مخصوصا در زمینه جلوه‌های بصری اعمال کرده، اثری ساخته که از یک طرف هسته خوب گیم‌پلی نسخه اصلی را دارد و از طرفی هم ظاهرش باب میل مخاطب امروزی بازی‌های ویدیویی قرار می‌گیرد. البته که این نسخه بهبود‌یافته بدون ایراد هم نیست و برخی مشکلات مثل سیستم مسیریابی معیوب تاثیر منفی‌شان را روی روند بازی می‌گذارند ولی در مجموع، اگر دل‌تان برای AOE 2 تنگ شده، نسخه بهبود‌یافته بازی بهترین روش ممکن برای تجربه آن است.»

بازی Age of Empire 3 برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شد و توسعه این بازی برعهده استودیوهای Ensemble و MacSoft و Glu Mobile بود.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده