// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

Doom Eternal و Fallout 76 در رویداد آنلاین QuakeCon 2020 حضور خواهند داشت

استودیو بتسدا اطلاعاتی را درباره‌ی بیست و پنجمین رویداد QuakeCon که به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، با طرفداران به اشتراک گذاشت.

شرکت بتسدا در طی پستی که در سایت خود منتشر کرده است، جزئیاتی را از استریم رویداد QuakeCon که به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد را با خوانندگان به اشتراک گذاشت. این رویداد از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه (۷ تا ۹ اوت) به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اولین پنلی که بیست و پنجمین سالگرد رویداد QuakeCon را آغاز خواهد کرد با پیت هینز (Pete Hines) شروع خواهد شد که از بینندگان این کنفرانس مجازی استقبال می‌کند. پس از آن نیز پنل‌هایی در مورد بازی‌هایی مانند Doom Eternal ،Fallout 76 و The Elder Scrolls Online وجود خواهد داشت. همچنین علاوه‌بر پنل‌ها، اسکین‌هایی برای عناوینی مانند Doom Eternal ،Quake Champions و Fallout 76 نیز به‌صورت رایگان اهدا خواهد شد.

علاوه‌بر پنل‌ها، بینندگان می‌توانند به خیریه‌هایی همچون یونیسف، Direct Relief و The Trevor Project نیز کمک کنند. برای طرفدارانی که محصولاتی با محوریت QuakeCon 2020 می‌خواهند بتسدا لباس‌های مختلف، یک موس پد و یک پین با مضمون این رویداد را برای فروش در دسترس قرار خواهد داد. این محصولات اکنون برای پیش خرید موجود هستند. بتسدا درباره‌ی رویداد QuakeCon 2020 بیان کرد:

از آن‌جا که جهان در حال حاضر به‌جای متفاوتی تبدیل شده است، رویداد QuakeCon امسال نیز متفاوت خواهد بود اما همچنان قوی برگزار خواهد شد. این رویداد هنوز هم دور هم آمدن کامیونیتی‌های ما را جشن می‌گیرد و هنوز هم به معنای جمع شدن به دور هم و به اشتراک گذاشتن عشق مشترک ما به بازی‌ها است. از آن‌جا که ما نمی‌توانیم به‌صورت حضوری درکنار هم باشیم، ما میزبان سه روز استریم زنده‌ی این رویداد با تمرکز روی بازی‌ها‌، افرادی که آن‌ها را می‌سازند و افرادی که آن‌ها را دوست دارند خواهیم بود.

مانند سایر رویدادهای مهم بازی در جهان، رویداد QuakeCon 2020 نیز به‌دلیل شیوع ویروس COVID-19 لغو شد اما قرار است این رویداد به‌صورت انلاین برگزار شود. رویدادهای بزرگ دیگری مانند رویدادهای GDC ،Gamescom و E3 2020 نیز امسال به‌دلیل ویروس کرونا یا لغو شده‌اند یا تأخیر خورده‌اند. این لغو شدن‌ها و به تعویق‌ افتادن‌ها باعث شده است ناشرانی مانند الکترونیک آرتز و یوبیسافت کنفرانس های E3 لغو شده‌ی خود را با رویدادهای دیجیتالی جداگانه‌ای که به ترتیب در اواسط ژوئن و اوایل ژوئیه اتفاق افتاد جایگزین کنند.

بیست و پنجمین رویداد QuakeCon از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده