// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

کارگردان Ghostwire: Tokyo از ویژگی‌های دوال سنس، صدای سه بعدی و قدرت PS5 می‌گوید

کنجی کیمورا، کارگردان Ghostwire: Tokyo در جدیدترین مصاحبه خود از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس به‌همراهی صدای سه‌بعدی و قدرت PS5 صحبت کرده است.

Ghostwire: Tokyo یکی از بازی‌های بتسدا (Bethesda) برای پلی ‌استیشن 5 است که تانگو گیم ‌ورکس (Tango Gameworks) آن را توسعه می‌دهد. به‌تازگی کنجی کیمورا، کارگردان Ghostwire: Tokyo، مصاحبه‌ای را با IGN انجام داده و درجریان آن در مورد ویژگی‌های اختصاصی این بازی برای PS5 نظیر استفاده از ویژگی‌های دسته پلی‌استیشن 5، صدای سه‌بعدی و قدرت کنسول سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کیمورا اعلام کرده بدون تجربه کاربران و استفاده کنترلر دوال‌سنس، بسیار سخت است که توضیح دهد که چرا دوال‌سنس، کنترلر خاصی است. او امیدوار است که تا قبل از عرضه بازی، بتواند تجربه‌ای از Ghostwire: Tokyo را در اختیار کاربران قرار دهد، ولی هم‌اکنون تنها کاری که می‌تواند انجام دهد، این است که از مزیت‌های آن صحبت کند. 

اون گفت در مصاحبه خود گفت «بسیار سخت است که با کلمه و لغات مختلف از ویژگی‌های دوال‌سنس صحبت کنیم، اما ویژگی تریگرهای انطباقی (Adaptive Triggers) و سیستم حسگرهای لمسی، ما بازیسازها را شگفت‌زده می‌کند؛ زیرا باعث می‌شود برای هر عملی حس‌وحال مختلفی را کسب کنیم که در گذشته امکان‌پذیر نبوده است».  

همچنین کنجی کیمورا در مورد ویژگی صدای سه‌بعدی PS5 گفت «برای اینکه حس کنید در محیط قرار دارید و متوجه حضور موارد مختلف در جهان بازی شوید، صداگذاری بسیار اهمیت دارد. به‌واسطه‌ی صدای سه‌بعدی می‌توانید به‌راحتی حس کنید که در محیط قرار دارید و تمامی آیتم‌های قرار داده شده در محیط بازی را هم حس خواهید کرد».

در انتها کیمورا در مورد قدرت پلی‌استیشن 5 به این مورد اشاره کرده که ارائه یک توکیو عجیب‌وغریب و واقع‌گرایانه، کار ریسک پذیری است و قدرت و ساختار پلی‌استیشن 5 به آن‌ها این اجازه را می‌دهد تا به‌خوبی ایده‌ها و خواسته‌های خود را روی توکیو پیاده‌سازی کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده