// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

شایعه: بازی Resident Evil 8: Village دارای کاراکترهای فرعی متعددی است

یکی از فاش کنندگان اطلاعات بازی Resident Evil 8: Village در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که این بازی دارای شخصیت‌های فرعی متعددی است.

بااینکه تنها یک تریلر از بازی Resident Evil 8: Village منتشر شده و کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر رزیدنت ایول 8: ویلج، اطلاعات خاصی را از گیم‌پلی و داستان بازی منتشر نکرده است، اما به‌لطف فاش کننده‌های اطلاعات، موارد مختلفی از جهان بازی Resident Evil 8 فاش شده است. 

AestheticGamer aka Dusk Golem، یکی از فاش کننده‌های اطلاعات Resident Evil 8: Village، تابه‌امروز و حتی قبل از معرفی رسمی بازی، اطلاعات مختلفی را از داستان و گیم‌پلی فاش کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، او به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اطلاعاتی را از شخصیت‌های منفی جهان رزیدنت ایول 8 فاش کرده است.

یکی از کاربران از AestheticGamer یا همان Dusk Golem پرسیده که آیا بازی رزیدنت ایول 8: ویلج همانند بازی The Evil Within 2 دارای شخصیت‌‌های فرعی داستانی است یا خیر؟ او در جواب به این کاربر اعلام کرده که بازی Resident Evil 8 دارای شخصیت‌های فرعی متعددی است. به‌عبارتی «کاراکترهای فرعی رزیدنت ایول 8 همانند بازی The Evil Within 2 نخواهند بود و شاهد تعداد متعددی از آن‌ها هستیم. همچنین کاراکترهای فرعی دهکده نقش مهمی را در داستان بازی ایفا می‌کنند و همانند سایر بازی‌های مجموعه Resident Evil نخواهند بود». 

Dusk Golem در انتهای صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که تنها تعدادی از آن‌ها «عادی» خواهند بود. زوئی و لوکاس بیکر در بازی Resident Evil 7: Biohazard هم کاراکترهای عادی به حساب می‌آمدند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام به چه شکل از کاراکترهای فرعی در داستان Resident Evil 8: Village استفاده خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی رزیدنت ایول 8 در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده