// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی Halo: The Master Chief Collection اضافه نخواهد شد

تایلر دیویلس در توییتر اعلام کرده که پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به بازی Halo: The Master Chief Collection اضافه نمی‌شوند. 

از زمان عرضه بازی Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر تابه‌امروز، شاهد عملکرد خوب این بازی و بخش چندنفره آن هستیم که کاربران متعددی را به خود جذب کرده است. در جریان پیش روی بودن فصل دوم بخش چندنفره بازی و توضیحات تغییرات اعمال شده برای بتل پس Halo: The Master Chief Collection، شاهد اضافه شدن عبارت «خرید» برای موارد داخل بازی بودیم که خبر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای این بازی روی پی سی و ایکس ‌باکس وان می‌داد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، تایلر دیویس، پشتیبان کامیونیتی استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده واژه «خرید»، واژه به کار رفته اشتباهی بوده و آن را با واژه «باز کردن» جایگزین کرده‌اند. به همین دلیل کاربران دچار اشتباه شده و فکر کرده‌اند که پرداخت‌های درون برنامه‌ای به Halo: The Master Chief Collection اضافه خواهد شد. در ابتدا، تایلر دیویس در جواب به یکی از کاربران در توییتر، اعلام کرد که آن‌ها در هیچ‌جایی از مقاله منتشر شده از تغییرات فصل دوم، در مورد اضافه شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی Halo: The Master Chief Collection صحبت نکرده‌اند.

در ادامه و جواب به یکی دیگر از کاربران، گفته که ما تنها در بخشی از مصاحبه خود حول فصل دوم اعلام کرده‌ایم که بازیکنان از امتیازهای کسب شده در طول فصل برای خرید و باز کردن آیتم‌ها استفاده خواهند کرد. ازاین‌رو کاربران به اشتباه فکر کرده‌اند که این واژه به پول واقعی اشاره دارد. ازاین‌رو آن را با «باز کردن» جایگزین کرده‌اند.  

بااین‌تفاسیر اگر جزو کاربران بخش چندنفره بازی Halo: The Master Chief Collection هستید، مطمئن باشید که پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی اضافه نمی‌شود، در حالی‌که در گذشته، بازی Halo 5: Guardians از سیستم REQ استفاده کرده بود. در آن سیستم بازیکنان با خرید پک کارت‌‌های مختلف، آیتم‌هایی را به‌صورت تصادفی کسب می‌کردند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده