// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵

اسم رمز Xbox Edinburgh مشاهده شد؛ عضو جدید خانواده ایکس باکس؟

درحالی‌که همه انتظار رونمایی از ایکس‌باکس لاک‌هارت یا همان ایکس‌باکس سری اس یعنی نسخه‌ی احتمالا ضعیف‌تر و ارزان‌تر ایکس‌باکس سری ایکس را دارند، اسم رمز یک ایکس‌باکس جدید در فروشگاه مایکروسافت پیدا شده است.

باتوجه‌به داده‌های پیداشده در کتابخانه‌های اطلاعاتی ویندوز و تشابه آن‌ها با موردی دیده‌شده در کیت بازی‌سازی کنسول مایکروسافت، شاید ردموندی‌ها بخواهند با ۳ کنسول به استقبال نسل ۹ بروند؛ ایکس باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری ایکس کاملا دیجیتالی (بدون پشتیبانی از دیسک) و ایکس باکس سری اس. اگر به خاطر داشته باشید، کنسول اصلی یعنی ایکس‌باکس سری ایکس با اسم رمز Anaconda معرفی شد. سپس طی ماه‌های اخیر بارها و بارها شایعه‌ها گفتند که Xbox Lockhart در حقیقت همان ایکس‌باکس سری اس است. اما حالا که اسم رمز Xbox Edinburgh پیدا شده است، اکثر افراد تنها به وجود نسخه‌ای از ایکس‌باکس سری ایکس فکر می‌کنند که مثل پلی استیشن 5 دیجیتال صرفا از دیسک‌ها پشتیبانی نخواهد کرد و تمام محتواهای آن باید به‌صورت دیجیتالی خریداری شوند.

Edinburgh زیر دو اسم Anaconda و Lockhart پیدا شده است؛ پس سخت می‌توان از مخاطب‌ها انتظار داشت که وقتی با چنین اطلاعاتی در اخبار بازی مواجه می‌شوند، به سرعت به پاسخ دادن مناسب مایکروسافت به نسخه‌ی بدون دیسک و اندکی ارزان‌تر کنسول نسل ۹ سونی نیاندیشند. البته همه‌ی این اطلاعات تا پیش از رسیدن اخبار رسمی نباید بیشتر از چند شایعه‌ی جالب جدی گرفته شوند. اصلا شاید ایکس‌باکس ادینبورگ صرفا به یک تکنولوژی ابری برای پروژه xCloud اشاره می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید Edinburgh درنهایت چه محصول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری جالبی از سوی شرکت آمریکایی باشد؟


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده