نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۲

مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 رسما معرفی شد

سونی در جریان رویداد امشب پلی‌استیشن 5، علاوه بر رونمایی از ظاهر کنسول جدیدش مدل کاملا دیجیتالی آن را هم رسما معرفی کرد. 

رویداد «آینده گیمینگ» سونی از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه ۲۳ خرداد آغاز شد و در جریان آن، شاهد نمایش بازی‌های مختلف کنسول پلی استیشن 5 بودیم. در پایان این نمایش همچنین سونی بالاخره از ظاهر کنسول پلی استیشن 5 هم رونمایی کرد. اما این پایان کار نبود و یکی از نکات جالب این رونمایی، به معرفی مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 مربوط می‌شد؛ مدلی که بدون دیسک درایو عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که قیمت آن هم پایین‌تر از قیمت پلی استیشن 5 باشد. 

در واقع مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 از نظر قدرت و عملکرد در اجرای بازی‌ها هیچ تفاوتی با مدل استاندارد نخواهد داشت و فقط فرق بین این دو در امکان اجرای بازی‌های فیزیکی خواهد بود که مدل استاندارد با داشتن دیسک درایو چنین ویژگی دارد و مدل دیجیتال فاقد آن است. اولین بار مایکروسافت با معرفی مدل دیجیتالی ایکس‌باکس سری ایکس به سراغ عرضه چنین کنسولی رفته بود و حال سونی هم در نسل جدید کنسولش چنین امکانی را فراهم کرده تا افرادی که تجربه دیجیتالی بازی‌ها را ترجیح می‌دهند، به سراغ آن بروند.

نظر شما در مورد این مدل از PS5 چیست؟ به نظرتان مدل دیجیتالی چقدر با مدل استاندارد اختلاف قیمت خواهد داشت؟

دانلود از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده