// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Crash Bandicoot Mobile؛ کرش دوست‌داشتنی در موبایل

در بازی موبایل Crash Bandicoot Mobile شما با کاراکتر خاطره انگیز دوران کودکی یعنی کرش باندیکوت ولی اینبار در قالب موبایل به یک ماجراجویی جذاب می‌پردازید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

احتمالا در کودکی، بازی‌های ویدیوی زیادی را تجربه کردید که بسیار برای شما خاطره ساز هستند و گاهی نیز به یاد ایام قدیم به تجربه دوباره آن‌های می‌پردازید. برخی از این بازی‌ها هنوز توسط استودیوهای مختلف نسخه‌های جدیدی را معرفی و منتشر می‌کنند ولی شاید به دلایل خاصی از انتشار نسخه‌ا‌ی مخصوص موبایل خودداری می‌کنند. یکی از بازی‌های جذاب دوران کودکی سری Crash Bandicoot است که پس از عرضه موفق نسخه‌های بازسازی شده اینبار با یک نسخه منحصربفرد به سراغ گیمرهای موبایل آمده است. 

چک پوینت گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot Mobile
دکتر کورتکس
تله‌ های بازی Crash Bandicoot Mobile
تقریبا تمامی کاراکترهای اصلی مجموعه از خواهر کرش یعنی کوکو باندیکوت و دوستش کرانچ باندیکوت گرفته تا دشمن همیشگی او همراهیانش یعنی دکتر کورتکس همگی در بازی حضور دارند.

در بازی اندروید و آیفون Crash Bandicoot Mobile شما در نقش کاراکتر اصلی این مجموعه یعنی کرش باندیکوت قرار می‌گیرید. در این نسخه همانند نسخه‌های قبلی باید از یک مسیر پر شده از تله‌ها و دشمنان متنوع عبور کنید. تقریبا تمامی کاراکترهای اصلی مجموعه از خواهر کرش یعنی کوکو باندیکوت و دوستش کرانچ باندیکوت گرفته تا دشمن همیشگی او یعنی دکتر کورتکس همگی در بازی حضور دارند. بازی المان‌های اصلی خود را نیز حفظ کرده و در طی مسیر میوه‌ها، سکوهای پرش، دشمنان، تله‌ها و ماسک معرف آن یعنی Aku-Aku در طی مسیر قرار دارند.

با میوه‌هایی که در طی مسیر به‌دست می‌آورید می‌توانید برخی المان‌ها را ارتقا بدهید. برای اینکار پس از به اتمام رساندن هر مرحله شما در محیط اصلی بازی قرار می‌گیرد که در آن‌جا می‌توانید به ارتقا کاراکتر خود بپردازید و مراحل بازی را انتخاب کنید. دیگر ویژگی خوب بازی به یادآوری برخی مسیرهای خاطره‌انگیز آن است که می‌تواند بسیار برای طرفداران قدیمی بازی جذاب باشد. به‌طور کلی نسخه موبایل بازی با حفظ ویژگی جالب آن و همینطور اضافه کردن برخی ویژگی‌های جدید اثری جذاب را برای طرفداران این مجموعه آماده کند.

تعداد چک پوینت‌ها نیز به طول مسیر بستگی دارد که پس از رسیدن به هر یک از آن یک نفس راحت می‌کشید

گیم‌پلی بازی همانند سری اصلی بازی جذاب و پرهیجان طراحی شده است. در بازی کاراکتر اصلی به‌صورت خودکار شروع به حرکت می‌کند و شما وظیفه کنترل آن به طرفین، پرش و ضربه زدن به جعبه‌ها و دشمنان را برعهده دارید. در طی مسیر باید به‌ موقع به جعبه‌ها ضربه وارد کنید. در غیر این صورت، پس از برخورد با آن به آخرین چک پوینت برمی‌گردید. تعداد چک پوینت‌ها نیز به طول مسیر بستگی دارد که پس از رسیدن به هر یک از آن یک نفس راحت می‌کشید. قارچ‌های بزرگی در بین راه وجود دارند که در صورت برخورد به آن به یک مسیر کوتاه و جایگزین ورود پیدا می‌کنید و درواقع باعث تنوع در هر بار تجربه مرحله می‌شود. همان‌طور که اشاره شد در بیس اصلی بازی می‌توانید با کلیک روی هریک از آیتم‌ها کارهای مختلفی چون ارتقا و انتخاب مراحل را انجام بدهید. بازی از نظر گیم‌پلی نیز خوب عمل کرده و تجربه دلچسبی را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot Mobile
بیس اصلی بازی گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot Mobile
مسیرهای بازی گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot Mobile

گرافیک بازی بسیار جذاب و همانند نسخه‌های قدیمی و جدید آن چشم‌نوار کار شده است. این مورد را می‌توان از طراحی بامزه و خوب کاراکترهای بازی گرفته تا محیط‌های پرجزئیات آن که همگی به جذب مخاطب کمک می‌کنند. موسیقی که یکی از ویژگی بسیار خوب این مجموعه است در این نسخه نیز خوب و هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند. برخی از این موسیقی‌ها نیز بازسازی بسیار خوبی که دارند می‌تواند برای شما یادآوری از نسخه‌های قدیمی باشد. شرکت King که با همکاری اعضای قدیمی این مجموعه تصمیم به ساخت نسخه‌ی موبایل آن گرفتند به خوبی از پس توسعه‌ی یک اثر با کیفیت موبایلی برآمدند. بازی Crash Bandicoot Mobile با مراحل جذاب و المان‌‌های خوب و مختلف خود سعی در سرگرم کردن مخاطب‌های قدیمی این مجموعه و حتی کسانی که برای اولین می‌خواهند آن را تجربه کنند، دارد. همچنین، چندی پیش نسخه‌ی جدید از این مجموعه با نام Crash Bandicoot 4: It's About Time معرفی شد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان این مجموعه و به‌طور کل بازی‌های ماجراجویی دارید قطعا تجربه این بازی می‌تواند به خوبی شما را سرگرم خود کند.

بازی Crash Bandicoot Mobile هم‌اکنون برای اندروید و به‌زودی برای آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مثل همیشه ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه‌ی جدید از یک مجموعه قدیمی لذت ببرید.

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده