نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل یازدهم تمدید شد

طرفداران سریال Curb Your Enthusiasm قرار نیست خیلی برای فصل جدید این سریال کمدی صبر کنند؛ چرا که HBO این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO یکی از سریال‌های کمدی تحسین شده و با سابقه خود برای یک فصل دیگر خبر داده است. این شبکه اعلام کرد که سریال Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو) برای فصل یازدهم تمدید شده است. فصل دهم این سریال کمدی در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شد که لری دیوید نه‌تنها نقش اصلی این سریال کمدی را بر عهده دارد، بلکه وظیفه ساخت سریال Curb Your Enthusiasm نیز بر عهده وی است. سبک این سریال به شکلی مستند گونه است که به‌نظر می‌رسد در حال به تصویر کشیدن زندگی لری دیوید به شکل یک مستند است.

برای بازیگران سریال دیالوگ‌های از پیش آماده تهیه نشده و به آن‌ها چارچوب موضوع و داستان داده می‌شود و براساس آن، بازیگران باید به بداهه‌گویی بپردازند. علاوه‌بر دیوید، جف گارلین، چریل هاینس، سوزی اسمن، ریچارد لوئیز، جی. بی اسموو و تد دنسن، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال Curb Your Enthusiasm حضور داشته و نقش آفرینی کرده‌اند. دیوید گفت: «باور کنید من از این بابت ناراحت هستم. من فقط امیدوارم که یک روز HBO به ذهنش خطور کرده و این سریال را لغو کند. من خیلی سزاوار این هستم.»

سریال Curb Your Enthusiasm اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ روی آنتن رفت و تاکنون ۱۰۰ قسمت از این سریال در قالب ۱۰ فصل تولید و منتشر شده است. این سریال در ابتدا در سال ۲۰۱۱ پس از ۸ فصل رسما به پایان رسید، اما در سال ۲۰۱۷ لری دیوید و شبکه HBO از احیای این سریال و ساخت فصل نهم خبر دادند. سریال Curb Your Enthusiasm تاکنون نامزد دریافت ۴۳ جایزه امی شده که شامل ۸ جایزه برای بهترین سریال کمدی بوده است. ایمی گرویت، معاون اجرایی برنامه‌های HBO در بیانیه منتشر شده گفت: «لری در حال حاضر مشغول نوشتن است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا ببینیم لری چه چیزی را قرار است در این فصل ارائه کند.»

انتظار می‌رود فصل یازدهم سریال Curb Your Enthusiasm در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO منتشر شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده