// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

باندای نامکو رویداد دیجیتالی Play Anime Live را برگزار می‌کند

شرکت باندای نامکو اعلام کرده که در تاریخ دو مرداد ماه، رویداد دیجیتالی Play Anime Live با موضوع بازی‌های انیمه‌ای برگزار می‌کند.

ظاهرا ژوئیه ماه بزرگی برای بازیکنان به حساب می‌آید و جدای از یوبیسافت و مایکروسافت، باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) هم برنامه‌هایی را برای کاربران درنظر گرفته است. از گذشته تابه‌امروز، شرکت باندای نامکو لایسنس بازی‌های متعددی با محوریت انیمه یا بازی‌هایی با حال‌وهوای انیمیشن‌های ژاپنی را در اختیار داشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) و ساعت ۳:۳۰ صبح به‌وقت ایران، رویداد دیجیتالی Play Anime Live را برگزار می‌کند. در جریان Play Anime Live این شرکت ژاپنی قرار است تریلر و اخبار مختلفی را حول بازی‌های انیمه محور (بازی‌هایی که از روی انیمه‌ها ساخته شده‌اند) منتشر کند. بااین‌حال باندای نامکو ناشر بازی‌هایی همچون Scarlet Nexus است که با ظاهری شبیه‌به انیمه منتشر می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که باندای نامکو چه آثاری را برای کاربران انیمه دوست خود درنظر گرفته است. اعلام شده که بعضی از این تریلرها، تریلر Premiere خواهند بود. علاقه‌مندان ازطریق شبکه‌هایی مثل یوتیوب، توییچ و فیسبوک لایو می‌توانند این رویداد را در تاریخ ذکر شده تماشا کنند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده