نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

رئیس ایکس باکس لایو از مایکروسافت جدا می‌شود

دن مک‌کالک، رئیس ایکس‌باکس لایو پس از ۱۵ سال مایکروسافت و بخش ایکس باکس را ترک می‌کند.

مقاله مرتبط:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایکس ‌باکس در این سال‌ها را می‌توان ایکس باکس لایو (Xbox Live) یا همان سرویس مربوط‌به بازی‌های آنلاین و محتوای دیجیتال کنسول‌های مایکروسافت دانست. به‌تازگی با خبر شدیم که دن مک کالک، رئیس ایکس‌باکس لایو تصمیم به ترک مایکروسافت گرفته و به‌زودی به شرکت جدیدی ملحق خواهد شد.

مک‌کالک این خبر را ازطریق توئیتی منتشر کرده و می‌گوید: «پس از ۱۵ سال حضور در تیم ایکس‌باکس، اینجا را ترک خواهم کرد. در این سال‌ها دوستان بسیار زیادی پیدا کردم، چیزهای بی‌شماری یاد گرفتم و در مجموع دوران فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشتم. در مورد مقصد جدید خود بسیار هیجان‌زده هستم و آن‌را به‌زودی با شما درمیان خواهم گذاشت و مطمئنم برای شما هم خیلی جالب خواهد بود. از همه‌ی شما ممنونم!»

این عضو قدیمی مایکروسافت در این سال‌ها نقش مهمی در حفظ کیفیت ایکس‌باکس لایو داشته و این بخش از کنسول‌های ایکس‌باکس را همواره به‌عنوان یکی از نقاط قوت این پلتفرم‌ها حفظ کرده بود؛ شبکه‌ای که بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و بدون شک در کنسول ایکس باکس سری ایکس هم اهمیت بالایی برای مایکروسافت خواهد داشت و باید صبر کرد و دید چه‌کسی جایگزین مک‌کالک در این پست می‌شود.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده