// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

کارگردان خلاق Assassin’s Creed Valhalla از تیم سازنده جدا شد

یوبیسافت اخیرا اعلام کرده است اشرف اسماعیل، کارگردان خلاق بازی Assassin's Creed: Valhalla، به‌دلیل مشکلات شخصی این پروژه را رها کرده است.

پس از گذشت یک سال، نسخه جدید مجموعه Assassin's Creed معرفی شد تا بازیکنان را وارد نورس و جهان وایکینگ‌ها کند. در ادامه مشخص شد که اشرف اسماعیل وظیفه کارگردان خلاق این بازی را برعهده دارد؛ شخصی‌که در گذشته کارگردانی دو نسخه Assassin's Creed IV: Black Flag و Assassin's Creed Origins را هم برعهده داشته است. کاربران امید داشتند تا اشرف اسماعیل بتواند یک اسسینز کرید با کیفیت را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اشرف اسماعیل در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود که دیگر قادر به کار کردن روی بازی Assassin's Creed: Valhalla نیست و این پروژه را موقتا ترک کرده است. مدتی بعد هم این توییت و حساب کاربری او پاک شد. در ادامه شرکت یوبی سافت (Ubisoft) با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد:

اشرف اسماعیل با درخواست مرخصی این پروژه را ترک کرده است. تیم توسعه بازی هم‌چنان متعهد است تا بتواند با Assassin's Creed: Valhalla بازی بزرگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

متاسفانه به‌طور دقیق مشخص نشده که چرا اشرف اسماعیل این پروژه را ترک کرده است. مدتی پیش شایعاتی حول اشرف اسماعیل در فضای مجازی پخش شده بود و افرادی مدعی بودند که وی به‌دلیل مشکلات اخلاقی و سورفتار این پروژه را ترک کرده است؛ مواردی که چندی پیش گریبان‌گیر نویسنده Dying Light 2 هم شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بااین‌حال بازی Assassin's Creed: Valhalla در انتهای سال جاری میلادی عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده