نویسنده: رضا اسکندری
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

نقشه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌تر از نقشه‌ی Odyssey خواهد بود

به گفته‌ی یوبیسافت، نقشه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌تر از نقشه‌ی بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود.

با تایید یکی از توسعه‌دهندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla، این بازی نقشه‌ی بزرگتری نسبت به بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد داشت. بار دیگر و با نزدیک شدن به انتشار یک بازی دیگر از سری باز‌ی‌های Assassin’s Creed، جزئیات و محتویات این بازی موضوع اصلی سایت‌های خبری بازی‌های ویدیویی شده است. بعد از اینکه مدیر رسانه‌ای Ubisoft در خاورمیانه این موضوع را بیان کرد که، Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌ترین یا طولانی‌ترین نسخه‌ی این مجموعه نخواهد بود؛ یکی از توسعه‌دهندگان این بازی این خبر را نقض کرد.

تهیه‌کننده بازی Assassin’s Creed Valhalla، جولیان لافری، در یک مصاحبه‌ی ویدیویی به این موضوع اشاره کرد که نقشه‌ی این بازی از نقشه‌ی بسیار بزرگ بازی Odyssey بزرگ‌تر خواهد بود.

در این مصاحبه جولیان لافری، درباره‌ی این بازی گفت:

به‌دلیل این‌که نقشه‌ی بازی از کشور انگلستان و بخش‌هایی از کشور نروژ طراحی شده است، اندازه‌ی آن نسبت به نسخه‌ی قبلی این سری، بزرگ‌تر خواهد بود. نقشه‌ی این بازی از نظر جزئیات و وسعت نقشه، کمی بزرگ‌تر از نقشه‌ی بازی ssassin’s Creed Odyssey خواهد بود. من اندازه‌ و وسعت دقیق آن‌را نمی‌دانم ولی به‌دلیل اینکه تیم سازنده‌ی این بازی علاوه‌بر طراحی تمام کشور انگلستان، قسمت‌هایی از کشور نروژ را در بازی قرار داده است، وسعت آن نسبت به نقشه‌ی Odyssey بزرگ‌تر خواهد بود.

Assassin’s Creed Valhalla

به‌هرحال باید صبر کنیم تا این بازی بسیار محبوب در اختیار کاربران قرار بگیرد تا خود کاربران این مقایسه را انجام بدهند. این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که ممکن است جزئیات بازی اصلی و وسعت نقشه‌ی آن بعد از انتشار بازی، با گفته‌های جولیان لافری صددرصد مطابقت نداشته باشد ولی در صورت بزرگ‌تر بودن نقشه‌ی Assassin’s Creed Valhalla نسبت به Odessey، ممکن است محتویات ماموریت‌ها و تعداد مکان‌های منحصر به فرد بازی کاهش پیدا کنند.

با توجه به مدت زمانی‌ که نیاز است بازی را انجام دهیم، مسلما کاربران علاقه‌ایی به دیدن محیط‌‌های شهری و متراکم تکراری در زمان انجام دادن این بازی ندارند. به‌هرحال نکته‌ی جالب این است که یوبیسافت احساس کرده است، اشاره به وسعت و جزئیات نقشه‌ی این بازی می‌تواند بسیار مهم باشد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر‌‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده