نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدیدی از فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شده که ترکیبی از فیلم Terminator و بازی The Last of Us را ارائه می‌دهد.

ماه فروردین امسال بود که اولین تیزر تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula (قطار بوسان تقدیم می‌کند: شبه جزیره) منتشر و با استقبال بسیار خوبی نیز این تریلر مواجه شد و چندی پیش نیز شاهد انتشار پوسترهای جدیدی از این فیلم ترسناک و زامبی محور کره ای بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم ترسناک و فوق‌العاده مورد انتظار منتشر شده است. تریلر جدید فیلم Train to Busan Presents: Peninsula درواقع تریلر رسمی این فیلم است که در آن شاهد تلاش یونگ سئوک برای فرار از منطقه هستیم که در طول آن با گروهی ملاقات می‌کند و در طول آن تصاویر بیشتری از مبارزات زیر زمینی بین انسان‌های در اسارت و زامبی‌ها نیز نمایش داده می‌شود و باتوجه‌به تریلر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این فیلم بیشتر ترکیبی از فیلم Train to Busan، فیلم The Terminator و بازی The Last of Us باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Train to Busan Presents: Peninsula حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. تمرکز این قسمت روی یک سرباز سابق به‌نام یونگ سئوک است که موفق شده بود از شبه جزیره ویران شده کره فرار کند و حال به او ماموریتی داده شده تا بازگردد و به‌طور غیر منتظره‌ای با بازماندگان مواجه می‌شود. همچنین نام فیلم Peninsula در بین ۵۶ فیلمی هست که قرار بود در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود که جشنواره امسال درنهایت لغو شد. فیلم Train to Busan نیز در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نمایش داده شده بود.

فیلم Train to Busan Presents: Peninsula قرار است در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) در کره جنوبی نمایش داده شود. کنگ دونگ وون، لی جونگ هیون، ک‌وون هائه-هیو، کیم مین-جائه، گو کیو هوان، کیم دو یون، لی ری و لی یو وون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Train to Busan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) بر عهده یان سنگ-هو بوده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده