نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

پوسترهای جدیدی از فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شد

پوسترهای جدیدی از فیلم Train to Busan Presents: Peninsula منتشر شده که تمرکز آن روی فرار شخصیت‌ها از منطقه‌ای پر از زامبی است.

ماه فروردین امسال بود که اولین تیزر تریلر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula (قطار بوسان تقدیم می‌کند: شبه جزیره) منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی نیز این تریلر مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم ترسناک و زامبی محور کره‌ای منتشر شده است. تمرکز پوسترهای جدید دنباله فیلم Train to Busan (قطار بوسان) روی شخصیت‌های جدید این قسمت است که درواقع تمرکز داستان نیز روی این شخصیت‌ها خواهد بود که با قسمت اول متفاوت هستند. در یکی از دو پوستر منتشر شده از فیلم Peninsula، شاهد محاصره این شخصیت‌ها توسط زامبی‌ها هستیم که در اطراف آن‌ها تعداد قابل توجهی ماشین دیده می‌شود و در پوستر دیگر در داخل ماشین و در حال فرار از دست زامبی‌ها هستند. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula

پوستر فیلم Train to Busan Presents: Peninsula

اتفاقات فیلم Train to Busan Presents: Peninsula حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. تمرکز این قسمت روی یک سرباز سابق به‌نام یونگ سئوک است که موفق شده بود از شبه جزیره ویران شده کره فرار کند و حال به او ماموریتی داده شده تا بازگردد و به‌طور غیر منتظره‌ای با بازماندگان مواجه می‌شود. همچنین اخیرا نام فیلم Peninsula در بین ۵۶ فیلمی که قرار بود در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود، نیز دیده شده است. فیلم Train to Busan نیز در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نمایش داده شده بود.

کنگ دونگ وون، لی جونگ هیون، ک‌وون هائه-هیو، کیم مین-جائه، گو کیو هوان، کیم دو یون، لی ری و لی یو وون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Train to Busan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Train to Busan به‌کارگردانی یان سنگ-هو در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانست ۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کند. پس از این موفقیت بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) تایید شد و سنگ-هو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این قسمت نیز بازگشته است.

فیلم Train to Busan Presents: Peninsula قرار است در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) در کره جنوبی نمایش داده شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده