نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر جدید بازی Wasteland 3 فرقه‌های دیوانه‌ی بازی را نشان می‌دهد

تازه‌ترین تریلر بازی Wasteland 3 به معرفی فرقه‌ها و دسته‌هایی که درون بازی وجود دارند می‌پردازد. دسته‌های مختلف در این بازی بنا بر انتخاب‌های شما، رفتار متفاوتی خواهند داشت.

بازی Wasteland 3 ساخته‌ی جدید استودیو InXile Entertainment تریلر تازه‌ای دریافت کرده که به معرفی گروه‌ها و فرقه‌های مختلف حاضر در این بازی می‌پردازد. دسته‌هایی که بازیکنان در طول بخش داستانی بازی قرار است با آن‌ها روبه‌رو شوند. اگرچه کلرادو در وضعیت پساآخرالزمانی این بازی بدون شک جای خطرناکی است اما سر و کله زدن با این دسته‌ها ممکن است به مراتب حتی از هیولاهای بازی هم مرگبارتر و دردآورتر باشد.

گروه‌هایی که در این بازی وجود دارند، گستره‌ی وسیعی دارند و هر یک از آن‌ها ایدئولوژی و رفتارهای خاص خودشان را نیز دارند. مثلا گروهی به نام The Gippers با شدت بسیار زیادی رئیس خود را می‌پرستند و هر کسی را که ذره‌ای با او مخالفت کند می‌کشند. گروه دیگری در بازی وجود دارد که نام Hundred Families را روی خود گذشته‌اند. آن‌ها نیز قصد نجات دادن کلرادو را دارند اما صرفا برای خودشان. علاوه‌بر این‌ موارد، دسته‌های پرشمار دیگری هم در این بازی وجود دارد که هر یک به گونه‌ی خاص خودش رفتار می‌کند. نکته‌ی جالب‌تر اینکه براساس انتخاب‌هایی که شما در طول بازی انجام می‌دهید، این دسته‌ها را شما دوست یا دشمن می‌شوند و واکنش‌های مختلفی از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه تریلری که درباره‌ی دسته‌های مختلف این بازی منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی ویستلند 3 درحال‌حاضر در دست توسعه است و قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 راهی بازار شود. این بازی در تاریخ ۲۸ اوت سال جاری (۷ شهریور) به‌دست طرفداران می‌رسد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار درباره‌ی این بازی نقش‌آفرینی زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی تازه‌ترین بازی در مجموعه‌ی Wasteland چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده