نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

سیلوستر استالونه از ساخت فیلم Demolition Man 2 خبر داد

سیلوستر استالونه در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در اینستاگرام گفت که دنباله‌ی فیلم «مرد خرابکار» در شرکت برادران وارنر در دست ساخت است.

ایده‌ی بازسازی مجموعه فیلم‌ها یا تولید دنباله برای فیلم‌هایی که سال‌ها از اکران آن‌ها در سینما می‌گذرد، به این زودی‌ها از بین نمی‌رود. هالیوود با تمام قوا درگیر این بازی نوستالژی است که هم می‌تواند خبر خوب و هم خبر بدی باشد. این برای طرفداران فیلم Demolition Man (مرد خرابکار) قطعاً خبر خوبی است؛ زیرا آن‌ها می‌توانند پس از سال‌ها به تماشای دنباله‌ی این فیلم اکشن علمی-تخیلی بپردازند. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سیلوستر استالونه اعلام کرد که قسمت دوم فیلم Demolition Man در دست ساخت است. استالونه اخیراً به سراغ اینستاگرام رفت و با صرف زمانی به سوالات طرفداران پاسخ داد. او در این جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ در مورد آینده‌ی فیلم «مرد خرابکار» و احتمال تولید دنباله‌ی آن بعد از این همه سال مورد سوال قرار گرفت و در کمال تعجب تایید کرد که فیلم Demolition Man 2 (مرد خرابکار ۲) در شرکت برادران وارنر در دست ساخت است. استالونه در این‌باره اظهار داشت:

ما درحال‌حاضر با همکاری شرکت برادران وارنر روی دنباله‌ی فیلم Demolition Man کار می‌کنیم و این خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد. بنابراین باید شاهد آن باشیم. این اتفاق رخ خواهد داد.

باعنایت‌به اینکه تولید اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها به‌دلیل شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، به‌وضوح نمی‌توان گفت که فیلم «مرد خرابکار ۲» در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که چیزی بیش از یک گفت‌وگوی ساده در مورد دنباله‌ی Demolition Man وجود داشته است. سیلوستر استالونه به این مورد اشاره می‌کند که همه‌ی موارد «خارق‌العاده به‌نظر می‌رسند» و این بدان معنا است که احتمالاً کار نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم فیلم به پایان رسیده است. سکان هدایت فیلم «مرد خرابکار» که در سال ۱۹۹۳ روی پرده‌ی سینما رفت، در دستان مارکو برامبیلا بود و دنیل واترز، پیتر ام. لنکف و رابرت رینو وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی آن را برعهده داشتند.

فیلم Demolition Man سیلوستر استالونه را در نقش یک افسر پلیس با نام جان اسپارتان در شهر لس‌آنجلس سال ۱۹۹۶ قرار می‌دهد. اسپارتان برای از پای درآوردن جنایت‌کاری سابقه‌دار با نام سایمون فینیکس قوانین را نادیده می‌گیرد و این باعث می‌شود که به‌همراه او به زندان بیفتد. در ادامه اسپارتان و فینیکس منجمد می‌شوند و در دنیایی بدون جرم‌وجنایت در سال ۲۰۳۲ چشم باز می‌کنند. باتوجه‌به اینکه پلیس‌های مدرن توان رسیدگی به جرایم سنگین را ندارد و برای آن آموزش ندیده‌اند، لنینا هاکسلی از اسپارتان برای به دام انداختن فینیکس کمک می‌خواهد که حالا از زندان گریخته است. از سایر بازیگران این فیلم می‌توان به وسلی اسنایپس، ساندرا بولاک، نایجل هاثورن و دنیس لری اشاره کرد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده