نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

رونمایی از ظاهر جدید سم در تصویر جدید بازی Twin Mirror

به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Twin Mirror، اثر جدید استودیو دونت‌ناد منتشر شده که در آن شاهد رونمایی از ظاهر جدید شخصیت سم هستیم.

در E3 2018 بود که استودیو Dontnod Entertainment با انتشار تریلری از بازی Twin Mirror رونمایی کرد، اما سال گذشته اعلام شد که برای انجام بهبودهای بیشتر در بازی تصمیم گرفته‌اند تا انتشار این بازی را تا سال ۲۰۲۰ عقب بیندازند. حال در جدیدترین اخبار بازی، تصاویر جدیدی از اثر جدید استودیو دونت ناد منتشر شده است. استودیو دونت‌ناد پس از یک سال سکوت سرانجام در حال به‌روزرسانی صفحه رسمی بازی Twin Mirror است و در همین رابطه شاهد انتشار تصاویر جدیدی از این بازی هستیم. در یکی از این تصاویر از ظاهر جدید شخصیت سم رونمایی شده است که شاهد بهبود زیادی در ظاهر و همچنین جزئیات آن هستیم. همچنین در تصاویر دیگر شاهد یک آینه شکسته و همچنین تصاویری از شهر باس‌وود نیز می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر بهبودهای زیاد در بخش گرافیک و همچین شخصیت سم، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی تریلر و نمایش جدیدی از بازی Twin Mirror منتشر خواهد شد و قابل انتظار است که در آینده نزدیک تاریخ انتشار این بازی ماجراجویی نیز مشخص شود. بازی Twin Mirror داستانی در مورد شخصیت سم روایت می‌کند؛ شخصیتی که در اصل یک روزنامه‌نگار است و برای دفن کردن یکی از دوستانش که اخیرا فوت کرده به شهر خودش برمی‌گردد. بااین‌حال وی پس از بیدار شدن در اتاق هتلش متوجه پیراهن خونی خودش می‌شود و به یاد نمی‌آورد که چه اتفاقی افتاده است.

به همین دلیل هم مجبور است وارد یک جست‌و‌جو برای پیدا کردن حقیقت شود و در این راه تصمیمات مختلفی اتخاذ خواهد کرد که روی داستان بازی تأثیرگذار هستند. سم همچنین یک قابلیت ویژه هم دارد که قدرت بالای ذهنش است. به این ترتیب که وی در طول سال‌ها فعالیت، توانسته ذهنش را به شکلی آماده کند که بتواند هر زمان که اراده کرد خاطرات گذشته‌اش را بازسازی کند یا حتی سناریو‌های ممکن برای حل معما‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهد.

بازی Twin Mirror قرار است در سه اپیزود ساخته و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس‌ باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر شود. به علت پرداخت بخشی از هزینه ساخت بازی توسط اپیک گیمز، نسخه پی‌سی این بازی برای یک سال در انحصار زمانی فروشگاه Epic Games Store خواهد بود و اولین اپیزود آن که Lost on Arrival نام دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده