نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

بازی Twin Mirror با تاخیر منتشر خواهد شد [E3 2019]

طبق اعلام استودیو DONTNOD بازی Twin Mirror با تأخیر منتشر خواهد شد و نسخه پی‌سی بازی در انحصار زمانی اپیک گیمز استور قرار گرفت. با زومجی همراه باشید.

استودیو Dontnod Entertainment به صورت رسمی اعلام کرد طی قراردادی با شرکت Epic Games، نسخه پی‌سی بازی Twin Mirror در انحصار زمانی فروشگاه Epic Games Store قرار خواهد گرفت. براساس اخبار بازی منتشر شده، نسخه کامپیوتر این بازی به مدت ۱۲ ماه به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد. این همکاری موجب شده است استودیو Dontnod از سود و مزایای بیشتری بهره‌مند شود. همچنین، این اتفاق موجب شده است این استودیو مالکیت معنوی بازی Twin Mirror را کسب کند و موجب افزایش سودآوری و بهره‌وری برای این استودیو شود.

شرکت Bandai Namco همچنان وظیفه انتشار بازی Twin Mirror را برعهده خواهد داشت. طبق قرارداد انجام شده، این شرکت وظیفه انتشار، بازاریابی و تبلیغات این اثر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سیستم‌های بازی و سرگرمی مایکروسافت را برعهده خواهد داشت. همچنین، استودیو Dontnod تصمیم گرفته است برای ارتقا کیفیت و تسریع در توسعه بازی Twin Mirror، استودیو Shibuya Productions به کمک این استودیو بیاید. ضمنا این استودیو برنامه‌ریزی کرده است که این بازی را در سال ۲۰۲۰ منتشر کند که با توجه به اعلام قبلی آن، بازی Twin Mirror با تأخیر منتشر خواهد شد. اسکار گیلبرت، رییس استودیو دونت ناد، درباره این همکاری گفته است:

در راستای استراتژی توسعه ما و به لطف همکاری با اپیک گیمز، Dontnod در حال حاضر دارایی کلیدی مهمی را کسب کرده است. ما بسیار خرسندیم که با اپیک گیمز همکاری می‌کنیم و بازی Twin Mirror جزو جامعه بزرگ گیمری در فروشگاه اپیک گیمز استور قرار گرفته است. شرایط همکاری ما باعث شده است شرکت Shibuya Productions نیز به کمک ما بیاید تا توسعه بازی را سرعت ببخشد. این اتفاق باعث شده است بازار جدیدی در پیش روی ما قرار بگیرد و توانایی جدید در راستای افزایش بهره‌وری ما مورد استفاده بگیرد. این امر موجب شده این موضوع کاری استراتژيک برای استودیو تلقی شود. در حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی تحت تحولات بزرگی قرار گرفته است و این تحول موجب شده رقابتی برای توسعه‌دهندگانی چون Dontnod ایجاد شود که نیاز به ایجاد محتوا و رقابت عمده دارد.

بازی Twin Mirror در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع Actus News
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده