// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Hellrider 2؛ موتور سوار جهنمی

Hellrider 2 یک بازی موبایل آرکید است که در جریان آن بازیکن باید از نابود شدن وسیله نقلیه خود جلوگیری کند و مراحل را پشت سر بگذارد. 

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی آرکید و اکشن رفته‌ایم؛ محصولی که به‌واسطه‌ی تنوع خود در ساختار گیم‌پلی، می‌تواند کاربر را برای ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Hellrider 2، ساخته استودیو آنجی گیمز (Anji Games)، در ظاهر یک بازی موتورسواری است، اما با گذر زمان متوجه ساختار متفاوت دیگری هم می‌شوید که سازنده از آن‌ها برای تنوع بخشیدن به گیم‌پلی استفاده کرده است. بازی آیفون و اندروید Hellrider 2 روایت‌گر داستان فرار هل‌رایدر از دست پادشاه اسکلت‌ها است. Hellrider 2 فاقد داستان‌سرایی عمیقی است و آنجی گیمز از آن برای به‌تصویر کشیدن گیم‌پلی سرگرم کننده خود استفاده کرده است. 

Hellriders 2

با شروع بازی موبایل Hellrider 2، وارد بخش پیش درآمد داستانی می‌شود. بخش پیش درآمد Hellrider 2 درواقع همان مرحله آموزشی است که نحوه بازی کردن به مخاطب یاد داده می‌شود. ساختار بازی Hellrider 2 درظاهر بسیار ساده است، اما چند دقیقه پس از تجربه‌ی بازی متوجه می‌شوید که باید در هدایت وسیله نقلیه خود دقت کنید، در غیر اینصورت سادگی گیم‌پلی بازی به یک کابوس و چالشی بسیار بزرگ برای شما تبدیل می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن بدین صورت است که وسیله نقلیه شما در محیط بازی به‌صورت مورب حرکت می‌کند. همچنین در اطراف محیط هم پرتگاه و محیط‌هایی تعبیه شده است که باعث نابودی وسیله نقلیه شما می‌شود. ازاین‌رو بازیکن با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش، مسیر حرکتی وسیله نقلیه خود را تغییر می‌دهد. چالش اصلی بازی زمانی آغاز می‌شود که در هر مرحله از Hellrider 2 موانع تنها به محیط‌های اطراف ختم نمی‌شوند و تیم سازنده از تمامی نقاط برای آسیب رساندن به بازیکن استفاده کرده است.

بازیکن با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش، مسیر حرکتی وسیله نقلیه خود را تغییر می‌دهد

این موانع می‌توانند به‌صورت کوه، دیوار یا اسکلت‌هایی باشند که برای نابودی شما تلاش می‌کنند. درکنار این موارد، پاداش‌هایی هم برای شما درنظر گرفته شده است. برای مثال، در بعضی از مراحل شهروندانی را می‌بینید که در حال فرار از دست اسکلت‌ها هستند یا به اشکال مختلفی جان آن‌ها در خطر است. در ادامه اگر بتوانید این کاراکترها را نجات دهید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد. پس از پشت سر گذاشتن بعضی از مراحل، یک مسابقه برای شما درنظر گرفته شده است. مسابقه شما با یک هل‌رایدر جدید است که اگر بتوانید برنده شوید، شخصیت جدیدی را آزاد خواهید کرد. به‌عبارتی Hellrider 2 دارای کاراکترهای مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را آزاد کید و تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید.

Hellriders 2

جدا از این مورد، سازنده از وسیله نقلیه‌های متفاوتی هم استفاده کرده است که در قالب مراحلی متنوع باعث متفاوت شدن بازی اندروید و آیفون Hellrider 2 با سایر بازی‌های هم سبک شده است. برای مثال، مراحل ابتدایی شما را در قالب یک موتورسوار جهنمی قرار می‌دهد. این در حالی است که در ادامه شاهد مراحلی هستیم که بازیکن را در قالب یک خلبان یا راننده قایق موتوری هم قرار می‌دهد. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی آرکید و اکشن هیجان‌انگیز هستید که چالش‌ها و نوآوری‌های آن باعث سرگرمی شما شود، بازی آیفون و اندروید Hellrider 2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر بازی موبایل Hellrider 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Hellrider 2
برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده