نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Void Bastards به‌زودی برای نینتندو سویچ منتشر خواهد شد

سازندگان بازی Void Bastards اعلام کردند که این بازی قرار است هفته‌ی آینده روی کنسول نینتندو سویچ عرضه شود.

بازی Void Bastards یک شوتر با المان‌های استراتژی است که قرار است هفته‌ی آینده برای کنسول نینتندو سویچ عرضه شود. این بازی توسط هم‌بنیان‌گذار استودیوی Irrational Games یعنی جاناتان چِی ساخته شده است. این معرفی امروز توسط هامبل باندل و سازنده‌ی این بازی یعنی بلو مانچو (Blue Manchu) انجام شد. نسخه‌ی نینتندو سویچ این بازی قرار است در تاریخ ۷ ماه می (۱۸ اردیبهشت سال جاری) منتشر شود.

بازی Void Bastards در ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای پی سی و ایکس باکس وان راهی بازار شد. در ماه جولای ۲۰۱۹، بازی یک حالت Challenge Mode رایگان دریافت کرد و نخستین دی‌ال‌سی قیمت‌گذاری شده نیز برای آن عرضه شد. این دی‌ال‌سی شامل یک سازمان جدید، دشمنانی جدید، کشتی‌های تازه و جوایز اضافه‌ی متعدد می‌شد.

این بازی شوتر اول‌شخص شما را در نقش گروهی به نام Void Bastards قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این بازی به برنامه‌ریزی و تدارک برای ماموریت‌های مختلف بپردازید، به چیدمان کشتی‌های مختلف دقت کنید و ببینید از چه کامپیوترها و تکنولوژی‌های مختلف دیگری می‌توانید استفاده کنید تا دشمنانتان را از سر راه بردارید.

این بازی هم‌اکنون برای پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد و به زودی برای پلی استیشن 4 و نینتندو سویچ هم عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی شوتر فضایی چیست؟ آیا Void Bastards را تجربه کرده‌اید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده