نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

رویداد فصلی Revenge of the Cartels بازی Borderlands 3 هم‌اکنون در دسترس است

استودیو گیرباکس (Gearbox) رویداد فصلی جدید بازی Borderlands 3 را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

طبق آخرین اخبار بازی، خبری خوش برای طرفدارانی که به دنبال تجربه‌ای جدید در بازی Borderlands 3 هستند، منتشر شده است. از قرار معلوم استودیو گیرباکس (Gearbox) رویداد فصلی جدید را تحت عنوان Revenge of the Cartels برای بازی در دسترس قرار داده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با انجام چالش‌های سرگرم‌کننده و جذاب، لوت‌های محدود‌ و ارزشمندی‌ را دریافت کنند. این رویداد تا تاریخ ۱۴ خرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داشت. تریلری نیز از این رویداد منتشر شده است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مانند نسخه‌های قبلی سری بردرلندز، طرفداران مشکل خاصی را در دریافت محتوای زیاد و سرگرم‌کننده با بازی Borderlands 3 نیز ندارند چرا که استودیو گیرباکس تاکنون دو بسته‌ی الحاقی بزرگ و چند رویدادی فصلی جذاب را برای بازی منتشر کرده است و از قرار معلوم تا زمان کنار گذاشتن این بازی توسط سازندگان زمان زیادی باقی مانده است و آن‌ها قصد دارند تا برای مدتی طولانی به پشتیبانی از بازی با ارائه‌ی محتوای بیشتر برای طرفداران ادامه دهند. رویداد فصلی Revenge of the Cartels نیز به سنت این سری در حوزه‌ی محتوای پس از عرضه‌ی با کیفیت پایبند است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند و تجربه‌ی عمیقی را به مخاطبان بازی Borderlands 3 ارائه دهد. 

به صورت کلی داستان این رویداد فصلی این است که سه گروه مختلف از کارتل Eridium کهکشان نفوذ کرده‌اند. دوست شما به نام Maurice خود را در میان این گروه می‌یابد و به رئیس این کارتل بدهکار می‌شود. حال شما باید به نجات دوست خود بروید و در این راه هر کسی را که مانع شما بشود از سر راه خود بردارید و به قتل این افراد شرور بپردازید. موضوعی که این مبارزات را جذاب‌تر می‌کند این است که هرکدام از این سه گروه‌، آیتم‌های خاص خود را دارند و هر بار که به پایگاه‌های آن‌ها می‌روید، گروهی متفاوت کنترل آن‌جا را برعهده دارد که این قضیه باعث ایجاد تنوع خوبی در مبارزات و انجام چالش‌های بازی می‌شود. 

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این بازی به همراه محتواهای باارزشی که تاکنون برای آن منتشر شده‌اند، می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد و لحظات بسیار لذت‌بخشی را برای شما رقم بزند. بنابراین اگر این بازی را تا کنون تجربه‌ نکرده‌اید، اکنون وقت مناسبی برای به‌سراغ آن رفتن به‌ شمار می‌رود. در نهایت شما می‌توانید نگاهی به تریلر منتشر شده از رویداد فصلی Revenge of the Cartels بی‌اندازید.

نظر شما در مورد بازی Borderlands 3 چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید و از طرفداران آن به شمار می‌آیید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربه‌ی خود از این بازی به ما بگویید. 

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده