// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸

تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite به ۱۲.۳ میلیون نفر رسید

به لطف رویداد کنسرت تراویس اسکات در بازی فورتنایت، اپیک گیمز اعلام کرده است که تعداد بازیکنان همزمان این بازی به ۱۲.۳ میلیون نفر رسیده است.

در سال ۲۰۱۸ بود که اعلام شد بازی فورتنایت به رکورد ۳.۸ میلیون بازیکن به‌صورت همزمان دست پیدا کرده است. این در حالی است که هم‌اکنون چپتر دوم فورتنایت در رویداد Travis Scott’s Astronomical به‌سر می‌برد. در جریان این رویداد بازیکن در سانس‌های مختلف می‌توانند در کنسرت تراویس اسکات، رپر آمریکایی شرکت کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که در جریان کنسرت تراویس اسکات، تعداد بازیکنان همزمانی Fortnite به ۱۲.۳ میلیون نفر دست پیدا کرده است. در ادامه مشخص شده است که این میزان از بازیکن مربوط‌به سانس اول از رویداد Travis Scott’s Astronomical بوده است که بامداد امروز برگزار شده بود. همچنین کنسرت تراویس اسکات دارای سانس‌های دیگری هم هست که در ادامه می‌توانید زمان دقیق آن‌ها را مشخص کنید.

  • شنبه، ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران
  • شنبه، ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران
  • یک‌شنبه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲:۳۰ بامداد به‌وقت ایران

کنسرت تراویس اسکات، دومین کنسرت بازی فورتنایت به‌حساب می‌آید و رسیدن به رقم ۱۲.۳ میلیون بازیکن، دستاورد بسیار خوبی برای اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، به‌حساب می‌آید. این در حالی است که اولین کنسرت بازی Fortnite، کنسرت مارشملو بود و به‌نظر می‌رسد کاربران تراویس اسکات را یکی از بهترین رویدادهای فورتنایت می‌دانند. نظر شما کاربران زومجی درمورد کنسرت ترویس اسکات در بازی چپتر دوم فورتنایت چیست؟ آیا از آن راضی بوده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده