// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

صداپیشه کاراکتر سرباز Team Fortress 2 به خاطر ویروس کرونا درگذشت

به‌تازگی مشخص شده که ریک می، صداپیشه کاراکتر سرباز Team Fortress 2 و بازی‌هایی همچون Star Fox 64 به‌خاطر ویروس کرونا درگذشته است. 

مدتی است که اخبار مرگ و میر صداپیشه‌های بازی‌های ویدیویی را می‌خوانیم که بسیار غم‌انگیز است. بعضی از آن‌ها صداپیشه بازی‌هایی بوده‌اند که در زمان‌های قدیم با آن‌ها خاطرات زیادی داشته‌ایم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش مدرسه Rekindle در سیاتل اعلام کرد که ریک می، صداپیشه کاراکتر Soldier بازی Team Fortress 2، به‌خاطر ویروس کرونا درگذشته است. درواقع مدرسه Rekindle جایی است که ریک می در آن مشغول تدریس به دانش آموزان بود. 

ریک جدا از صداپیشگی در بازی Team Fortress 2، در بازی‌های دیگری نظیر Star Fox 64، Freddi Fish 5، Sly 3: Honor Among Thieves و Age of Empires 2: Definitive Edition بوده است. جدا از بازی‌های ویدیویی و صداپیشگی، ریک می در بیش از ۳۰۰ برنامه تلویزیونی حضور داشته یا آن‌ها را کارگردانی کرده است. از میان این برنامه‌ها هم می‌توان‌به Fiddler on the Roof،‌ Death of a Salesman، The Odd Coupl و  Cotton Patch Gospel اشاره کرد.

TF2 Soldier

 جان پاتریک لاوری، صداپیشه تک‌تیرانداز Team Fortress 2، در صفحه فیسبوک خود نوشته است:

بیش از ۳۰ سال گذشته من با ریک آشنا شدم. با اینکه ما زیاد اجتماعی نبودیم، اما از حضور و رویایی یکدیگر در مواردی که به تست صدا ختم می‌شد، لذت می‌بردیم. اون یک حرفه‌ای تمام عیار بود که برای رسیدن به این جایگاه و انجام درست کارها بسیار تلاش می‌کرد. ما باید از او برای انجام کارهای خود الهام بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

من مردی را می‌شناختم که وقتی اندی، دخترم، را در Kirkland Performance Center به‌عنوان اولین حضورش در قالب یک هنرپیشه حرفه‌ای به شرکت کننده‌ها معرفی کردم، درکنار فرانک باکستن و دیوید سلویگ او را تشویق کردند. من مردی را می‌شناسم که در زمان سرطانم، حسابی من را دلگرم می‌کرد. من مردی را می‌شناختم که درگذشت او، حفره بزرگی را در قلب من ایجاد کرده است و می‌دانم این اتفاق برای افراد بسیاری رخ داده است.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده