نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

نسخه جدید بازی Assassin’s Creed احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

باتوجه به اطلاعات فاش شده، به‌نظر می‌رسد نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed به‌زودی توسط استودیوی یوبیسافت معرفی خواهد شد.

طی یک سال اخیر شایعات مختلف و زیادی درمورد نسخه بعدی مجموعه پرطرفدار Assassin’s Creed منتشر شده است؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد رفته‌رفته و به‌زودی به زمان معرفی رسمی آخرین نسخه از این سری که احتمالا هم با نام Assassin's Creed Ragnarok روانه بازار می‌شود، خواهیم رسید.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته یکی از اینسایدرهای Ubisoft با نام کاربری shinobi602 در واکنش به تقاضای یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر درخصوص ارایه اطلاعات و جزییات تازه درمورد نسحه جدید سری Assassin’s Creed، اعلام کرد به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اولین حرف‌وحدیث‌ها و شایعات درمورد نسخه بعدی Assassin’s Creed از حدود یک سال پیش شنیده شد. به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در این نسخه قرار است سری به سرزمین‌های اسکاندیناوی و دوران وایکینگ‌ها بزند. علاوه‌بر این موارد، از چندی پیش نام احتمالی این نسخه تحت عنوان Assassin's Creed Ragnarok نیز فاش شد. البته باید توجه داشته باشید که هنوز هیچ‌کدام از این شایعات توسط یوبیسافت و منابع رسمی تایید یا تکذیب نشده است، بنابراین نمی‌توان با اطمینان از صحت آنها صحبت کرد.

اگر شرایط همچون سال‌های گذشته بود و ویروس کرونا باعث لغو مراسم E3 2020 نمی‌شد، شاید استودیوی یوبیسافت نیز اطلاعات تکمیلی نسخه جدید اساسینز کرید را در این رویداد بزرگ مشخص می‌کرد. حال اما باتوجه به شرایط غیر قابل پیش‌بینی حال حاضر، باید منتظر ماند و دید این استودیو چه زمان و از چه روشی قرار است به‌صورت رسمی طرفداران بی‌شمار مجموعه Assassin’s Creed را خوشحال کند.

اگر شما هم به این مجموعه و حال‌وهوای آن علاقه دارید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد نسخه بعدی بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده